واکنش گروه های مقاومت فلسطین به عملیات الخلیل


واکنش گروه های مقاومت فلسطین به عملیات الخلیل

عملیات تیراندازی الخلیل که منجر به کشته و زخمی شدن دو صهیونیست شد، با واکنش گروه های فلسطینی رو به رو شد و این اقدام را پاسخ طبیعی به جنایات صهیونیست ها دانستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الخلیج، به دنبال عملیات تیراندازی امروز دوشنبه (30 مرداد ماه) به خودروی شهرک نشینان در نزدیکی شهرک کریات اربع در الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی، یک زن اسرائیلی کشته و یک زن دیگر زخمی شد.

گروه های فلسطینی این عملیات را پاسخ طبیعی فلسطینیان به جنایت رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد: نیروهای اشغالگر صهیونیستی، الخلیل و همه ورودی‌ها و شهرهای اطراف آن را مسدود کردند، یک حلقه امنیتی همه جانبه ایجاد کردند و نیروهای کمکی نظامی به این منطقه عملیاتی اعزام کردند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: یک زن شهرک نشین حدودا چهل ساله به دلیل جراحات وارده کشته شد و شوهرش نیز به شدت مجروح شد.

واکنش گروه های فلسطینی

گروه های مقاومت فلسطین در این واکنش ها از این عملیات تقدیر کردند و آن را پاسخی به جنایات اشغالگران اسرائیل دانستند.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با بیان اینکه عملیات الخلیل در چارچوب طبیعی مقابله با پروژه‌های شهرک‌سازی و جنگ مذهبی علیه مقدسات اسلامی انجام شده است، تاکید کرد: عملیات فدایی تا شکست اشغالگری ادامه دارد.

حازم قاسم با اشاره به اینکه ملت فلسطین در دفاع از قدس و مسجدالاقصی انقلاب بزرگی به راه انداخته است، بیان کرد: مقاومت امروزه در شرایطی است که هیچکس نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

جنبش جهاد اسلامی نیز ضمن تبریک این عملیات، آن را پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات اشغالگر و تجاوزات شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و ادامه پاسخ مستقیم برای بازدارندگی دشمن در همه عرصه ها دانست.

جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: این عملیات پیام هشدار به رژیم صهیونیستی دارد و نشان می دهد که مقاومت فلسطین قادر است به اشغالگران از جایی که انتظارش را نمی کشد، ضربه بزند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز عملیات کماندویی در الخلیل را ستود و تأیید کرد که این عملیات امتداد تشدید عمل مقاومت است و توانایی مقاومت در کرانه باختری را نشان می دهد.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان