مرد شیرازی جسد زنش را پس از قتل آتش زد / قاتل مسلح 3 سال ناپدید شده بود


مرد شیرازی جسد زنش را پس از قتل آتش زد / قاتل مسلح 3 سال ناپدید شده بود

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری قاتل متواری با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در استان قزوین خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا نوشاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کشف جسد زن جوان به صورت نیمه سوخته در شهریورماه سال 99 در بخش فورگ شهرستان داراب، پیگیری موضوع در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در تخقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد خانمی 21 ساله توسط شوهر 35 ساله‌اش به روش خفه کردن به قتل رسیده و سپس جسد وی را آتش زده و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی متواری شده است.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی مخفیگاه متهم را در استان قزوین شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی قاتل را با همکاری پلیس آگاهی شهرستان تاکستان از توابع استان قزوین در یک عملیات ویژه پس از 3 سال متواری بودن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش به همراه 373 عدد فشنگ جنگی کشف شد، افزود: قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


مرد شیرازی جسد زنش را پس از قتل آتش زد / قاتل مسلح 3 سال ناپدید شده بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


محدوده آغوش