سلنا گومز به گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه عاشقانه‌اش پاسخ داد


سلنا گومز به گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه عاشقانه‌اش پاسخ داد

سلنا گومز ممکن است بخواند که به زودی در آخرین آهنگش مجرد می شود، اما این بدان معنا نیست که او به شخص خاصی اشاره...

سلنا گومز به گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه عاشقانه‌اش پاسخ داد

سلنا گومز ممکن است بخواند که به زودی در آخرین آهنگش مجرد می شود، اما این بدان معنا نیست که او به شخص خاصی اشاره می کند.

پس از انتشار اولین تک‌آهنگ سال خود، «به زودی مجرد»، در روز جمعه، این ستاره پاپ، 31 ساله، در حال پاک کردن شایعاتی است که این آهنگ درباره دوست پسر سابقش ویکند است.

سلنا گومز به پست اینستاگرامی هالیوود لایف درباره این گمانه زنی پاسخ داد. این نشریه در شرح عکسی که گومز را به همراه هیت ساز «Blinding Lights» 33 ساله در مراسم مت گالا 2017 نشان می دهد، نوشت: «هواداران معتقدند که [‘Single Soon’] درباره عشق او با #The Weeknd است. شما چی فکر میکنید؟”

گومز نظرات خود را در نظرات به اشتراک گذاشت. خواننده پاپ پاسخ داد: «نمی‌ توان دروغ‌ تر از این باشد» و این شایعه را خاموش کرد.

برخی از طرفداران حدس می زنند که در متن ترانه اشاراتی به رابطه آنها وجود دارد، علیرغم پایان یافتن آن تقریباً شش سال پیش. او در اوایل آهنگ می خواند: “شاید من فقط ناپدید شوم / نمی خواهم اشکی ببینم / و آخر هفته تقریباً فرا رسیده است”.

بیشتر بخوانید: سلنا گومز با انتشار این عکس ها اعتماد بنفس خود را به رخ کاربران کشید!/ چهره بدون آرایش

سلنا گومز به گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه عاشقانه‌اش پاسخ داد

گومز و ویکند (که نام اصلی او آبل تسفایه است) قبلاً در سال 2017 به مدت 10 ماه با هم مرتبط بودند. آنها مدت کوتاهی پس از جدایی گومز از جاستین بیبر و جدایی ستاره R amp;B از بلا حدید درگیر شدند.

این دو در ابتدا در ژانویه 2017 در یک قرار شام با هم دیده شدند و در اواخر همان ماه به طور عمومی رابطه خود را تایید کردند.

سلنا گومز در نهایت به مجری آهنگ Save Your Tears در تور بین المللی خود پیوست. در سال 2017، زمانی که او در نتیجه نبرد با لوپوس تحت پیوند کلیه قرار گرفت، او در طول دوره بهبودی در کنار گومز بود.

این دو در اکتبر 2017 همه چیز را متوقف کردند و گومز از آن زمان در مورد اینکه چگونه پس از جدایی “دوست” باقی ماندند صحبت کرد.

سلنا گومز به گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه عاشقانه‌اش پاسخ داد

پس از جدایی آنها، گومز دوباره عاشقانه خود را با بیبر، 29 ساله، از اکتبر 2017 تا مارس 2018 احیا کرد. از آن زمان، ستاره سابق کانال دیزنی در مورد زندگی مشترک خود نسبتاً خصوصی بوده و فقط برای مدت کوتاهی با درو تاگارت از The Chainsmokers مرتبط بوده و دیده شده است.

به گفته گومز، «به زودی مجرد» بیش از هر چیز دیگری درباره خود توانمند سازی و سرود مجردی است.

او در اینستاگرام پس از انتشار این آهنگ نوشت: «بچه ها متشکرم برای همه عشقی که در Single Soon دارید!!! این یک سرود بازیگوش در مورد راحت بودن در پوست خود و دوست داشتن خود است … و همچنین رقصیدن با آن واقعاً سرگرم کننده است»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان