سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023 از لوازم خانگی جدید و هوشمند خود رونمایی می‌کند


سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023 از لوازم خانگی جدید و هوشمند خود رونمایی می‌کندتوسط امیرکیوان گوهری / شهریور ۸, ۱۴۰۲ / 3 دقیقه برای مطالعه سامسونگ الکترونیکس امروز در جریان برگزاری...

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023 از لوازم خانگی جدید و هوشمند خود رونمایی می‌کند
توسط / / 3 دقیقه برای مطالعه

سامسونگ الکترونیکس امروز در جریان برگزاری نمایشگاه بزرگ تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی موسوم به IFA 2023 در شهر برلین از ماشین لباسشویی و خشک‌کن جدید خود با برند BESPOKE AI و فناوری پمپ حرارتی اینورتر دیجیتال رونمایی کرد. این مدل، دردسر انتقال لباس از لباسشویی به خشک‌کن را از بین برده و مراحل شستشو و خشک کردن البسه را در یک گام و به‌طور کامل انجام می‌دهد.

این محصول ظرفیت شستشو بالا 25 کیلوگرمی را با قابلیت خشک‌کن مبتنی بر پمپ حرارتی 13 کیلویی ترکیب نموده و به منظور ارائه قابلیت انعطاف‌پذیری بیش‌تر به مصرف‌کنندگان از انواع عملکردهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. به گفته جان هوا لی؛ رئیس تیم تجربه مشتریان و لوازم دیججیتال سامسونگ الکترونیکس، نخستین دستگاه لباسشویی و خشک‌کن برند BESPOKE AI کمپانی با وجود فناوری پمپ حرارتی اینورتر دیجیتال نه تنها امکان شستشوی لباس‌ها بدون دردسر نقل و انتقال آنها را امکان‌پذیر می‌کند؛ بلکه موجب صرفه‌جویی در فضای مصرفی نیز خواهد شد.

به گفته وی اکنون شستشوی لباس‌ها به تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر و آسان‌تر تبدیل شده و استفاده از حالت هوشمند انرژی (SmartThings Energy) نیز موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهد شد. این محصول به کاربران امکان می‌دهد تا در فضای خانه خود صرفه‌جویی نمایند؛ چرا که نسبت به نصب 2 دستگاه مجزا، فضای کمتری اشغال می‌شود. به بیان دقیق‌تر چرخه شستشو و خشک کردن لباس‌ها به‌طور کامل توسط یک دستگاه انجام می‌شود. بدین‌ترتیب مصرف‌کنندگان می‌توانند از فضای صرفه‌جویی شده برای سایر مقاصد استفاده کنند.

طراحی ساده و مسطح BESPOKE موجب هماهنگی آن با فضای داخلی خانه و همچنین سایر لوازم منزل و مبلمان‌ها خواهد شد. ویژگی‌های دستگاه و چرخه‌های شستشوی لباس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تجربه‌ای جامع‌تر و یکپارچه‌تر را برای کاربران رقم می‌زنند. با راه‌اندازی دستگاه توسط مصرف‌کننده، وی می‌تواند آن‌را به شکلی شهودی‌تر کنترل نموده و از طریق نمایشگر LCD واید، مسیر شستشو و خشک کردن را به آسانی انتخاب کند. همچنین این نمایشگر در پایان هر چرخه، گزارش‌های آموزنده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دستگاه BESPOKE AI با وجود فناوری AI Wash 2 قادر به تشخیص وزن، میزان نرمی و زبری و شدت کثیفی لباس بسته به میزان کدورت آب است. در نتیجه میزان آب و مواد شوینده مصرفی به شکلی بهینه تنظیم خواهد شد. دستگاه برای دستیابی به بهترین، سریع‌ترین و کارآمدترین نتایج از این اطلاعات استفاده نموده و زمان خیساندن، آبکشی و چرخش را به‌طور پیوسته تنظیم می‌کند.

سامسونگ برای کمک به کاربران و مدیریت کارآمدتر دستگاه خود از فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره‌برداری کرده است. پس از اتمام چرخه، درب محصول به‌طور خودکار باز شده و کاربران با تلاش کمتری می‌توانند لباس‌ها را خارج نمایند. همچنین با ورود هوای تازه به محفظه درام، گرما و رطوبت از آن خارج می‌شود. این دستگاه دارای سیستم تنظیف خودکار مبتنی بر مبدل حرارتی بوده و این موضوع، کیفیت خشک‌کن را به شکل موثری حفظ می‌کند. بعلاوه این محصول از قابلیت صرفه‌جویی هوشمند در مصرف انرژی برخوردار است.

سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2023 که از روز 1 سپتامبر (10 شهریور ماه) آغاز می‌شود؛ از جدیدترین مجموعه لوازم دیجیتالی خود از جمله لباسشویی و خشک‌کن BESPOKE AI رونمایی خواهد کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایجاد زیرساخت توسعه شهر هوشمند با اجرای طرح فیبرنوری