جزئیات جدید درباره گوشی هوشمند هواوی میت 60 پرو پلاس منتشر شد


جزئیات جدید درباره گوشی هوشمند هواوی میت 60 پرو پلاس منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / شهریور ۱۸, ۱۴۰۲ / 2 دقیقه برای مطالعه شرکت هواوی گوشی‌های هوشمند سری میت 60 خود را به دور از...

جزئیات جدید درباره گوشی هوشمند هواوی میت 60 پرو پلاس منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

شرکت هواوی گوشی‌های هوشمند سری میت 60 خود را به دور از هیاهوی فراوان روانه بازار کرد و اکنون 2 مدل از این خانواده در کشور چین به فروش می‌رسند.

اکنون به‌نظر می‌رسد که سومین عضو خانواده با نام میت 60 پرو پلاس نیز در آستانه عرضه به بازار قرار دارد و جزئیات مربوط به پیکره‌بندی حافظه این گوشی در فضای آنلاین فاش شده است.

بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته این گوشی هوشمند مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین جزئیات فاش شده نشان می‌دهند که این محصول با قیمت‌‌گذاری پایه 8999 یوان (معادل 1231 دلار/1150 یورو) روانه بازار خواهد شد.

هواوی میت 60 پرو پلاس احتمالا قدرتمندترین مدل در خانواده میت 60 به‌شمار خواهد رفت. این گوشی مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه پیشرفته درون یک ماژول دایروی‌شکل غول‌پیکر خواهد بود.

گوشی Porsche Design دیگر وجود خارجی نخواهد داشت. از سوی دیگر هواوی قصد دارد تا مدل RS Ultimate Design را روانه بازار نماید. این مدل مخصوص کاربرانی است که برای استفاده از مواد اولیه برتر در ساخت گوشی حاضر به پرداخت هزینه بیش‌تری هستند.

هواوی میت 60 پرو پلاس در یک منو کشویی برای عرضه به فروشنده

قیمت‌‌گذاری این گوشی حداقل در میان مدل‌های پرچمدار دیگر شوکه‌‌کننده نیست. برای مقایسه جالب است بدانید که هواوی میت 50 پرو (سری میت 50 فاقد مدل پرو پلاس بود) با برچسب قیمتی 1200 پوند در بریتانیا و قیمت‌گذاری 1200 یورویی در بازارهای اروپایی عرضه شد. این مدل دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بود و کاربران در صورت تمایل قادر به ارتقاء حافظه تا 256 گیگابایت با استفاده از کارت NM بودند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوشی‌های سری میت 60 هواوی در خارج از بازار چین نیز عرضه خواهند شد یا خیر. بنابراین برای روشن شدن موضوع کماکان بایستی منتظر ارائه اطلاعات رسمی از جانب هواوی باشیم.

هواوی میت 60 پرو




آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...