حمایت از خرید کشتی برای تجارت دریایی در مازندران


حمایت از خرید کشتی برای تجارت دریایی در مازندران

ساری- وزیر کشور با اشاره به اینکه توسعه حمل ونقل دریایی در خزر به صورت جدی دنبال می شود، گفت: برای خرید کشتی و ترانزیت دریایی حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر سه شنبه در شورای اداری مازندران از این استان به عنوان استان ولایت مدار نام برد و گفت: کارها و اقدامات خوبی برای توسعه مازندران صورت گرفته است.

وی یادآور شد: ملت ایران قانع نمی‌شود که در پله‌های اول بماند و به فرمایش مقام معظم رهبری ما نزدیک قله هستیم و نباید خسته شویم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های مختلف مدیریتی به مزیت‌های آن اشاره کرد و گفت: در این سامانه کارها در وسط کار رها نمی‌شود و گزارشات خلاف واقع در آن معنایی ندارد.

وزیر کشور با بیان اینکه ظرفیت‌های بی‌نظیری در استان مازندران وجود دارد، گفت: مازندران دارای جنگل، دریا، کشاورزی و گردشگری و غیره است و باید اقتصاد دریا را در آن فعال کنیم.

وزیر کشور توجه به زنجیره ارزش را بسیار مهم دانست و گفت: توجه به زنجیره ارزش یکی از بندهای مهم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و یکی از مزیت‌های بزرگ مازندران می‌تواند صادرات باشد.

وی با بیان اینکه جریان مستمر صادرات نیاز اساسی است، گفت: یکی از مشکلات نبود شرکت‌های بزرگ است و شرکت‌های بزرگی که در اندازه‌های بزرگ قرارداد ببندند را نداریم.

وزیر کشور با اشاره به حمل و نقل دریایی گفت: باید حمل و نقل دریایی در خزر به صورت جدی دنبال شود و برای خرید کشتی اگر نیاز به مجوز باشد، صادر خواهد شد.

وی میزان صادرات مازندران را ۳۰۰ هزار تن ذکر کرد و گفت راه سرمایه گذاری بزرگ را در استان باید فراهم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!