عمل‌های زیبایی همسر بابک جهانبخش لو رفت! + عکس


عمل‌های زیبایی همسر بابک جهانبخش لو رفت! + عکس

همسر بابک جهانبخش در اینستاگرام عکسی جدید از خودش منتشر کرد. کاربران فضای مجازی نوشتند که عمل بینی، تزریق زاویه...

عمل‌های زیبایی همسر بابک جهانبخش لو رفت! + عکس

همسر بابک جهانبخش در اینستاگرام عکسی جدید از خودش منتشر کرد. کاربران فضای مجازی نوشتند که عمل بینی، تزریق زاویه صورت، فیلر زیر چشم و فیلر لب همسر خواننده معروف به خوبی مشهود است. ماجرا جایی جالب شده است که پریا پرتوی در کپشن نوشته است: واقعی بودن از بی نقص بودن جذاب تره!

عمل‌های زیبایی همسر بابک جهانبخش

عمل‌های زیبایی همسر بابک جهانبخش لو رفت! + عکس

ازدواج اول بابک جهانبخش

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد.

بیوگرافی زن اول بابک جهانبخش

مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است، او در حال حاضر یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه بازگانی دارد

همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود . این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

ازدواج مجدد بابک جهانبخش

بابک بعد از جدایی همسر اولش با خانمی به نام پریا ازدواج کرده و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از وی منتشر کرده و گفته است که برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...