دیدارهای آیت الله رئیسی با رئیس جمهور سریلانکا و نخست وزیران ژاپن و عراق


رکنا : رئیس جمهور سریلانکا و نخست وزیران ژاپن و عراق در حاشیه هفتاد و...
رکنا : رئیس جمهور سریلانکا و نخست وزیران ژاپن و عراق در حاشیه هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، در محل اقامت رئیس جمهوری اسلامی ایران با آیت‌الله رئیسی دیدار کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی که برای شرکت در اجلاس سالانه هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد، در ادامه دیدارهای خود با سران عالیرتبه کشورهای شرکت کننده در این اجلاس و در حاشیه آن در محل اقامت خود با رئیس جمهور سریلانکا و نخست وزیران ژاپن و عراق دیدار کرد.

دیدار روسای جمهور ایران و سریلانکا؛

آیت الله رئیسی: همکاری‌های ایران و سریلانکا خوب اما سطح آن ناکافی است

رئیس جمهور ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا گفت: قطعا مهارت و کارایی بسیار بالای مهندسان ایرانی منشأ کارها و اقدامات بزرگ و ماندگاری در سریلانکا خواهد شد.

دیدار سران ایران و ژاپن؛

ابراز تمایل نخست وزیر ژاپن برای گسترش مناسبات با ایران

رئیس جمهور با اشاره به سوابق خوب روابط ایران و ژاپن ، بر تلاش برای ارتقای همکاری‌ها تاکید و پیشنهاد کرد که مسئولان مربوط در اولین اقدام، برنامه‌ای جامع تهیه کنند که چشم‌انداز همکاری‌های دو کشور در سال‌های آینده را ترسیم و مشخص کرده باشد.

دیدار روسای جمهور ایران و سریلانکا عراق و ژاپن

دیدار نخست وزیر عراق با رئیس جمهور؛

آیت الله رئیسی: راه‌آهن بصره-شلمچه به تسهیل و تسریع تردد مردم ایران و عراق کمک موثری خواهد کرد

رئیس جمهور با ویژه توصیف کردن روابط دو ملت و دو دولت ایران و عراق ، بر گسترش هر چه بیشتر این روابط تاکید و پیشنهاد کرد با تدبیر مسئولان دو طرف ساز و کارهای جدیدی اندیشیده شود تا با نوآوری و ایجاد ابتکارات، این روابط به‌ویژه در حوزه روابط اقتصادی و تجاری رونق بیشتری بگیرد.

دیدار روسای جمهور ایران و سریلانکا عراق و ژاپن


دیدارهای آیت الله رئیسی با رئیس جمهور سریلانکا و نخست وزیران ژاپن و  عراق
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته