تلاش ناموفق گواردیولا در قانع کردن بلینگام برای پیوستن به منچسترسیتی


تلاش ناموفق گواردیولا در قانع کردن بلینگام برای پیوستن به منچسترسیتی

سرمربی سیتیزن‌ها در جلسه‌ای سه ساعته قصد داشته این هافبک انگلیسی را قانع کند تا به جای رئال مادرید به منچسترسیتی بپیوندد.

جود بلینگام بدون شک یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل فوتبال اروپا بوده است. این هافبک ۲۰ ساله پیش از انتقال ۳۰ + ۱۰۳ میلیون یورویی به رئال مادرید مورد توجه منچسترسیتی نیز قرار داشته و پپ گواردیولا زمان زیادی صرف راضی کردن این بازیکن برای پیوستن به نیمه آبی شهر منچستر کرده است.

به گزارش کادنا سر، پیش از رسمی شدن انتقال بلینگام به رئال مادرید، منچسترسیتی با پیشنهادی سنگین به سراغ دورتموند رفته تا برای جذب بلینگام از مادریدی‌ها پیشی بگیرد و در آن زمان از پپ گواردیولا استفاده کرد تا این بازیکن را برای پیوستن به این تیم راضی کند. سرمربی اسپانیایی در جلسه‌ای سه ساعته سعی کرد به این بازیکن توضیح دهد که او شانس بازی در کشور خود را دارد و در آنجا همه از او استقبال کرده و به او احترام می‌گذارند.

آنها در مورد مسائل مالی نیز صحبت کردند و به بلینگام توضیح دادند که مخاطب لیگ برتر بیشتر از لیگ اسپانیاست و اسپانسرهای شخصی بیشتری در این کشور وجود دارند. همچنین گواردیولا به عنوان برگ برنده خود شرایط ورزشی منچسترسیتی را نیز پیش کشید و این موضوع را یادآور شد که منچسترسیتی تیمی کامل است که روی نوار پیروزی قرار دارد اما رئال مادرید در مرحله گذار است و سعی دارد ترکیب خود را بازسازی کند.

پس از این جلسه سه ساعته بلینگام از گواردیولا تشکر کرد و گفت که پیش از این تصمیم خود را گرفته و قصد دارد برای رئال مادرید به میدان برود. پس از صحبت‌های بلینگام، گواردیولا به تصمیم این بازیکن احترام گذاشت و برای دوران حرفه‌ای او در پایتخت اسپانیا آرزوی موفقیت کرد.

تلاش ناموفق گواردیولا در قانع کردن بلینگام برای پیوستن به منچسترسیتی

گفتنی است که بلینگام تا به اینجای کار در ۱۰ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۰ گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است و روز سه شنبه در چارچوب مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ با لباس تیم ملی انگلیس در ومبلی به مصاف ایتالیای لوچانو اسپالتی خواهد رفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی آخرین وضعیت حریفان احتمالی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمان آسیا + سند