لوئیس همیلتون سرسخت ترین همتیمی جورج راسل


فرمول یک ایران – جورج راسل می‌گوید او در موقعیت خاصی قرار دارد که با لوئیس همیلتون هم‌تیمی است و اعتراف می‌کند که پا به پای قهرمان هفت‌گانه جهان رفتن، به او اعتماد به نفس زیادی نسبت به توانایی‌هایش می‌دهد. جورج راسل در شروع فصل 2022 به تیم مرسدس...

فرمول یک ایران – جورج راسل می‌گوید او در موقعیت خاصی قرار دارد که با لوئیس همیلتون هم‌تیمی است و اعتراف می‌کند که پا به پای قهرمان هفت‌گانه جهان رفتن، به او اعتماد به نفس زیادی نسبت به توانایی‌هایش می‌دهد.

جورج راسل در شروع فصل 2022 به تیم مرسدس پیوست و با لوئیس همیلتون همتیمی شد.

راسل در مورد این همتیمی خود گفت:

این موقعیت خاصی است زیرا رانندگان زیادی این شانس را ندارند. همه به خودمان ایمان داریم. همه معتقدیم که بهترین هستیم و همه معتقدیم که وقتی خودروی مناسب را در اختیار داشته باشیم، قهرمانی را به دست خواهیم آورد.

می توانم با اطمینان بسیار، اینجا بنشینم و بگویم احتمالاً پنج راننده در این پیست وجود دارند که اگر آنها را در بهترین ماشین قرار دهید، قهرمانی را کسب خواهند کرد.

در مورد این موضوع تردیدی ندارم. برای من، لوئیس یکی از این افراد است. اگر بخواهم هر هفته با او رودررو بشوم، به من چنین مقیاس و معیاری را می دهد.

فکر نمی‌کنم در تمام دوران حرفه‌ای‌ام مانند یک سال و نیم گذشته تحت فشار قرار گرفته باشم.

من واقعاً به خودم ایمان دارم، تیم هم همچنین، این باور به این دلیل باعث شده که همتیمی لوئیس شدم و سطح خودم را حفظ کرده ام.

راسل هیچ شکی ندارد که دوران خوب او نیز از راه خواهد رسید:

بدیهی است که مسابقات زیادی در هر فصل برگزار می شود و تجربه زیادی شکل می گیرد ولی احساس نمی کنم که هنوز واقعا کارم را شروع کرده‌ام. معتقدم در سطح بسیار بالایی دارم کار می کنم.

واقعا از عملکرد خودم راضی هستم، اما می دانم که شما باید این عملکرد را حفظ کنید و برای زمانی که خودرو فرصت مناسب را در اختیارتان قرار داد، آماده باشید. اما شک ندارم که زمان و شانس من نیز فرا خواهد رسید.

از این متنفرم که صبور باشم و صبر کنم، اما متأسفانه این ماهیت فرمول یک است. در حال حاضر تنها راننده ای نیستم که در این وضعیت قرار دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ وحید موسویان بنام متهم