بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟


سفر به مشهد در کنار اماکن زیارتی و اماکن تفریحی ، گردشگری مجهزی که دارد...
سفر به مشهد در کنار اماکن زیارتی و اماکن تفریحی ، گردشگری مجهزی که دارد بازارها و مراکز خرید بزرگی هم دارد.تقریبا در تمام طول سال مشهد پذیرای گردشگران زیادی است . وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر که منجر به جذب بالای زائران داخلی و همچنین...

سفر به مشهد در کنار اماکن زیارتی و اماکن تفریحی ، گردشگری مجهزی که دارد بازارها و مراکز خرید بزرگی هم دارد.تقریبا در تمام طول سال مشهد پذیرای گردشگران زیادی است . وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر که منجر به جذب بالای زائران داخلی و همچنین گردشگران از نقاط مختلف کشورهای همسایه به این شهر شده‌است. در کنار همه اینها، گشت و گذار و خرید در بازارها و مراکز خرید مشهد اگرچه هدف اول سفر به این شهر نیست، اما یکی دیگر از جذابیت‌های سفر به آن محسوب می‌شود. زیرا هیچ چیز دلچسب‌تر از چمدان سوغاتی‌هایی نیست .
با سیری در ایران همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید مشهد آشنا شوید.

در این مطلب می خوانید :

بازار رضا

بازار رضا ازجمله بازارهای قدیمی و معروف مشهد است که کمتر کسی پیدا می‌شود در سفر به مشهد سری به این بازار نزند. این بازار قدمتی طولانی دارد و در سال ۱۳۵۵ در دو طبقه ساخته شده است. در طبقه اول این بازار انواع سوغاتی‌ها ازجمله مهر و سجاده، زعفران و غیره به فروش می‌رسد. در طبقه دوم نیز کارگاه‌های انگشترسازی، صنایع دستی، گلدوزی، طلاکاری و غیره قرار گرفته‌اند. بازار رضا دارای معماری سنتی زیبا و ساده‌ای است و از دو راهرو تشکیل شده است که در هر راهرو مغازه‌های متعدد قرارگرفته‌اند.
این بازار از مراکز خرید مشهد نزدیک به حرم است و دسترسی به آن آسان است. با قدم زدن در میان دالان‌ها و حجره‌های این بازار علاوه‌بر تماشای تاریخ می‌توانید سوغاتی‌های متنوعی را نیز با بهترین قیمت خریداری کنید.
آدرس: مشهد، ضلع شرقی خیابان امام رضا، حد فاصل میدان بیت المقدس و ۱۷ شهریور.

بازار رضا مشهد بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار غدیر

بازار غدیر یکی از بازارهای قدیمی و شناخته شده مشهد است که متصل به حرم مطهر رضوی است. تنوع کالاها، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه و همینطور نزدیکی به حرم مطهر رضوی باعث شده این بازار در زمره بهترین بازارهای مشهد قرار بگیرد. در این بازار انواع پوشاک، کیف و کفش، خشکبار، شال و روسری و غیره به فروش می‌رسد و برای خرید سوغاتی مکان مناسبی به شمار می‌رود.
آدرس :مشهد، ابتدای خیابان شیرازی (حرم مطهر، ورودی صحن غدیر).

بازار غدیر 800x457 بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار بزرگ مرکزی مشهد

بازار مرکزی یکی از بازارهای قدیمی مشهد است که در سال ۱۳۷۷ در دو فاز راه‌اندازی شده است. این بازار مرکزی در نزدیکی میدان شهدا و در قسمت غربی حرم مطهر واقع شده و از جمله پر رفت‌وآمدترین بازارهایی است که بیشتر زائران برای خرید سوغاتی به آن سری میزنند. فاز اول بازار مرکزی دارای معماری سنتی با دالان‌های قدیمی بسیار زیباست و از دو طبقه منفی یک و مثبت یک تشکیل شده است. در طبقه اول این بازار انواع سوغاتی‌ها، ازجمله پوشاک، تسبیح و جانماز، زرشک، زعفران، انگشترهای عقیق و فیروزه، بدلیجات، فرش و غیره به فروش می‌رسد و در طبقه دوم آن نیز مغازه‌های عمده‌فروشی قرارگرفته‌اند.
آدرس: مشهد، چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی.

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار امین مشهد

بازار امین یکی از بازارهای ارزان قیمت مشهد است که به دلیل نزدیکی به حرم و همچنین برخورداری از کالاهای متنوع با کیفیت و قیمت مناسب به یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید مشهد برای خرید سوغاتی تبدیل شده است. این مرکز خرید از سه طبقه تشکیل شده و پارگینگ هم دارد که فقط روزها قابل استفاده است.
آدرس : مشهد، شهید نواب صفوی، نواب صفوی ۴.

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار مولوی

بازار مولوی یکی از مراکز خرید عمده فروش مشهد است و بیشتر برای خرید شهروندان مشهدی مکان مناسبی به شمار می‌رود. این بازار در سه کیلومتری حرم مطهر رضوی قرار دارد و انواع کالاها نظیر اسباب‌بازی، لوازم خیاطی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع پوشاک، لوازم تحریر و غیره با قیمت مناسب و عمده در این بازار به فروش می‌رسد.
آدرس :مشهد، بلوار مصلی، مصلی ۷/۱، صدوقی ۲۶

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار جنت

بازار جنت یکی از بهترین مراکز خرید مشهد است که به دلیل نزدیکی به حرم مطهر رضوی و همچنین یکی از بوستان‌های قشنگ مشهد یعنی باغ ملی در زمره پربازدیدترین بازارهای مشهد قرار گرفته است. این بازار هیچ شباهتی به دیگر مراکز خرید مشهد ندارد و در واقع یک خیابانی است که مغازه‌های مختلفی در آن قرارگرفته‌اند. مغازه‌هایی که انواع کالاها و محصولات متنوع در زمینه پوشاک، کیف و کفش و غیره با قیمت و کیفیت مناسب در آن‌ها به فروش می‌رسد. قدم زدن در این خیابان و خرید کردن از مغازه‌های رنگارنگ آن خریدی خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
آدرس :مشهد، خیابان چمران، نرسیده به میدان سعدی، خیابان جنت

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار گوهرشاد

بازار گوهرشاد یکی از شناخته‌شده‌ترین بازارهای مشهد است که در فاصله ده دقیقه با حرم مطهر واقع شده است. این بازار دارای ۸۴ مغازه است و انواع و اقسام محصولات نظیر پوشاک، مبلمان، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره باکیفیت بالا و قیمت مناسب باب هر سلیقه‌ای عرضه می‌شود. تنوع اجناس این بازار زیاد است؛ بنابراین اگر در سفر به مشهد قصد خرید سوغاتی را دارید حتما سری به بازار گوهرشاد بزنید که دست خالی از آن بیرون نخواهید آمد.
آدرس: مشهد، بلوار شهید صادقی، بین صادقی ۹ و ۱۱.

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار هفده شهریور

بازار هفده شهریور یکی از متنوع‌ترین و ارزان قیمت‌ترین مراکز خرید مشهد است که پاساژها و فروشگاه‌های متعددی دارد. در این بازار سنتی با طراحی مدرن اجناس متنوع نظیر پوشاک، لباس‌های مجلسی، مانتو، روسری با قیمت مناسب و ارزان به فروش می‌رسد؛ به همین دلیل این بازار نه تنها در بین مشهدی‌ها بلکه در بین زائران و مسافران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب است. یکی از ویژگی‌های بارز این بازار نزدیکی به حرم است و می‌توانید برای خرید سوغاتی سری به این بازار بزنید و از حضورتان در این منطقه نهایت استفاده را ببرید.
اگر به دنبال خرید اجناس از بهترین برندهای دنیا هستید این بازار نمی‌تواند پاسخگوی شما باشد؛ چرا که در هیچ یک از فروشگاه‌های این بازار اجناس برند دیده نمی‌شود.
آدرس: مشهد، میدان هفده شهریور

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار خیام

بازار خیام یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید مشهد است که در نزدیکی مجتمع‌های تجاری معروف نظیر وصال، الماس شرق و بازار بین‌المللی سپاد و همین طور در مجاورت میدان میوه و تره‌بار و مرکز بورس لوازم‌خانگی قرار دارد. بازار بزرگ خیام با ۱۹۴ غرفه در ضلع شمالی منطقه تجاری گردشگری سپاد واقع شده است. برای خرید پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی، تزیینات منزل، لوازم‌خانگی و غیره می‌توانید به‌سراغ بازار خیام بروید.
سرویس بهداشتی، آسانسور، پله برقی، هایپرمارکت، محل بازی کودکان، نمازخانه، پارکینگ، کافه، رستوران و فودکورت،‌ سایر بخش‌های بازار را تشکیل می‌دهند.
آدرس: فتح آباد، خیام شمالی، میدان سپاد

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار بعثت

بازار بعثت از بهترین مراکز خرید حومه مشهد در ییلاق طرقبه است که گزینه خوبی برای خرید سوغات مشهد به شمار می‌رود؛ به‌خصوص که انواع نقره‌جات، صنایع دستی، خشکبار، پوشاک پوست و چرم، اسباب‌بازی و… در این محل عرضه می‌شود.
آدرس: منطقه طرقبه، خیابان صاحب الزمان (عج)

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار حکیم

این بازار از جمله معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای مشهد است که به دلیل عرضه اجناسی که عمدتا از روسیه یا کشورهای شوروی سابق وارد شده‌اند، به بازار روس‌ها نیز شهرت دارد. ناگفته نماند که در سال‌های اخیر اغلب اجناسی که در این بازار عرضه می‌شوند شامل کالاهای تولید داخل یا چینی می‌شوند و دیگر کمتر اجناس روسی را می‌توان در آن پیدا کرد. با این حال در کنار اجناس مرسومی که در این بازار می‌توان خریداری کرد، گاه کالاهای خاصی را می‌توان یافت که در کمتر مرکز خریدی پیدا می‌شوند.
دوربین‌های عکاسی خاص، ماشین‌های ریش تراش، ظروف آنتیک، پوشاک و پارچه‌های خاص از نمونه‌های اجناسی هستند که در این مغازه‌های این بازار به فروش می‌رسند. در کنار مغازه‌های این بازار امکانات رفاهی نظیر فضای پارک خودرو و موتور، سرویس بهداشتی و نمازخانه نیز قرار دارد تا خریداران بتوانند در حین خرید از آنها نیز بهرمند شوند.
آدرس: مشهد، خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به اداره آموزش و پرورش مشهد

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

بازار فردوسی

از مهم‌ترین مراکز خرید این شهر محسوب می‌شود که در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع بنا شده‌است و با دارا بودن یک ساختمان چهار طبقه حدود ۷۲۵ واحد تجاری را در خود گنجانده است. این مرکز خرید به دلیل عرضه اجناس با کیفیت با قیمت‌های مناسب بسیار پر طرفدار و محبوب است. پوشاک کودکان، بانوان و آقایان به همراه تمامی لوازم سیسمونی نوزاد را می‌توان از فروشگاه‌های این بازار وسیع خریداری کرد. علاوه بر اینها این مرکز به تحهیزات مختلفی مانند آسانسور، سیستم اعلام حریق، دوربین مدار بسته، پارکینگ ماشین، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی نیز مجهز شده‌است تا مراجعان از هر نظر در حین خرید در آسایش باشند.
آدرس: مشهد، انتهای بلوار مفتح، نرسیده به میدان مفتح

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید مشهد است که در منطقه تجاری گردشگری سپاد واقع شده است. این مرکز خرید دارای معماری مدرن و منحصربه‌فردی است و در بخش گنبدی خود شکلی شبیه الماس دارد به همین دلیل این مرکز خرید، الماس نام‌گذاری شده است. مجتمع تجاری الماس شرق ۶ طبقه و ۹۵۰ واحد تجاری دارد. علاوه‌بر فروشگاه‌های عرضه کننده پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم ‌خانگی و غیره وجود دارند. این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی ازجمله رستوران، کافی شاپ، فست فود، سالن اجتماعات، پارکینگ، نمازخانه، شهربازی سرزمین عجایب، سینما ۶ بعدی و غیره است که خریدی جذاب را در کنار تفریح و سرگرمی را برای بازدیدکنندگان و گردشگران به همراه می‌آورد.
آدرس : مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ در ۳۴ طبقه با معماری زیبا و چشمگیر و سالنی به ارتفاع ۱۵۰ متر ساخته شده است. در طبقه‌های منفی یک تا مثبت سه، بخش‌های تجاری این مرکز خرید قرار گرفته‌اند. در طبقه منفی یک، لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، هایپر مارکت و کافی شاپ برای مشتریان در نظر گرفته شده است. طبقه همکف این مرکز خرید به مغازه‌های فروش عطر، پوشاک، جواهرات و عینک اختصاص داده‌شده است. در طبقه دوم مغازه‌های مبلمان، تزئینات منزل و غیره قرار دارند و طبقه سوم نیز به بخش کودک و نوجوان اختصاص داده شده است و انواع پوشاک کودکان، کالای خواب، اسباب بازی و غیره در آنجا به فروش می‌رسد.
آدرس: مشهد، نبش هفت تیر هشت، خیابان گلشن.

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری وصال

مجتمع تجاری وصال در مجاورت مجتمع تجاری الماس شرق قرار دارد و با داشتن معماری خاص و منحصربه‌فرد در شمار مدرن‌ترین مراکز خرید مشهد قرار گرفته است. این مجتمع تجاری از ۶ طبقه تشکیل شده و دارای ۴۰۰ واحد تجاری و مغازه است و در آن‌ها انواع کالاها و محصولات از معتبرترین برندها به فروش می‌رسد. طبقه اول تا چهارم این مرکز خرید به وسایل چوبی منزل و مبلمان اختصاص داده شده و در دو واحد دیگر آن نیز مغازه‌های فروش لوازم آرایشی، کیف و کفش، انواع پوشاک، خشکبار و غیره قرار گرفته‌اند. وجود امکانات رفاهی متنوع همچون رستوران، آسانسور، پارکینگ، مجموعه علمی و تفریحی و غیره در مجتمع تجاری وصال نیز بر جذابیت‌های آن افزوده است.
آدرس:مشهد، بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان ۶

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع کیان سنتر مشهد

این مجتمع تجاری یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد است. کیان سنتر در واقع از دو شعبه کیان سنتر ۱ و ۲ تشکیل شده است که روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند. مجتمع تجاری سیتی سنتر یک از ۶ طبقه تشکیل شده است و دارای ۸۳ واحد تجاری است که انواع پوشاک، لوازم آرایشی و غیره در آنجا به فروش می‌رسد. مجتمع تجاری سیتی سنتر دو نیز از پنج طبقه تشکیل شده است که در سه طبقه اول آن ۱۵۰ واحد تجاری قرار گرفته است.
در این مرکز خرید انواع و اقسام محصولات لوکس و کاربردی نظیر پوشاک، مبلمان، زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره باکیفیت بالا و قیمت مناسب باب هر سلیقه‌ای عرضه می‌شود. علاوه‌بر مراکز خرید، در طبقه پنج این مجتمع تجاری فودکورت با فضای سرپوشیده و باز قرار گرفته است.
آدرس : مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما یکی از معروف‌ترین مراکز خرید مشهد است که با زیربنای ۲۵ هزار متر در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده است. این مجتمع تجاری شیشه‌ای از ۴ طبقه و ۲۵۰ واحد تجاری تشکیل شده است. در این مرکز خرید انواع ساعت، عطر و ادکلن و انواع پوشاک از بهترین برندها باب هر سلیقه‌ای عرضه می‌شود. علاوه‌بر مراکز خرید، وجود امکانات رفاهی و تفریحی متنوع همچون شهربازی، بیلیارد، بولینگ، پارکینگ، سوپر مارکت، فودکورت و غیره نیز از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید پروما مشهد است.
آدرس :مشهد مقدس، ضلع شمال شرقی میدان جانباز

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مرکز خرید آسمان

یکی از مجتمع‌های خرید مدرن و نوسازی است که در محدوده حرم قرار گرفته است و فاصله آن تا حرم مطهر تنها ۱۴ کیلومتر است. در مغازه‌های این مرکز خرید مشهد اجناسی نظیر انواع پوشاک، کیف و کفش جرمی و سوغاتی‌های مرسوم به فروش می‌رسند. جالب است بدانید که پارکینگ طبقاتی این مرکز خرید از جمله بزرگترین پارکینگ‌هایی است که مجتمع‌های بزرگ خرید مشهد دارند و تعداد طبقات آن به ۱۸ طبقه می‌رسد. از این رو با مراجعه به این مجتمع خرید جای نگرانی برای پیدا کردن جای پارک برای وسایل نقلیه خود ندارید.
افزون بر این مراجعان این مرکز می‌توانند از رستوران، کافی شاپ و شهر بازی مجتمع نیز استفاده کنند و حس خریدی دلچسب و آسوده را تجربه کنند.
آدرس: مشهد، میدان ۱۷ شهریور.

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مرکز خرید آرمان

این مرکز خریدیکی از مدرن‌ترین مراکز تجاری، اقامتی، اداری و تفریحی در مشهد است که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است. این مرکز خرید ۱۳ طبقه دارد که در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسیده است. فضای داخلی مرکز خرید آرمان یک تفرجگاه ۱۵۰۰۰ متری است که جلوه‌های بصری بسیار زیبایی دارد.
مجسمه‌های متحرک، تندیس‌ها، غار سنگی، صخره‌های عظیم، آبشارهای بزرگ و کوچک که از میان صخره‌ها جاری می‌شوند. گونه‌های گیاهی متنوع و نخل‌های طبیعی، اِلمان‌ها و نورپردازی‌های زیبا و غیره تنها بخشی از شگفتی‌های این مرکز خرید هستند. همگی در کنار هم ترکیبی زیبا و حیرت‌انگیزی را به وجود آورده‌اند. در این مرکز خرید انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و غیره باب هر سلیقه‌ای عرضه می‌شود. همچنین جهت رفع خستگی در این مرکز خرید رستوران نیز وجود دارد که با ارائه غذاهای متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و زائران است.
آدرس :مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش

آرمان مشهد بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری زیست خاور

مجتمع تجاری زیست خاور از بازارهای قدیمی در مرکز مشهد است که قدمت آن به سال ۱۳۵۷ برمی‌گردد. در واقع دو دهه قبل که تعداد مراکز خرید مشهد زیاد نبود، اکثر زائران بازدید از این مجتمع را در برنامه خود داشتند و بیشتر روزهای سال شلوغ بود.
در مرکز خرید زیست خاور، فروشگاه‌های متعددی به فروش زرشک و زعفران، خشکبار و ادویه‌جات، نقره و زیورآلات، سنگ‌های قیمتی از جمله فیروزه و عقیق، عطر و ادکلن، لباس، کیف و کفش از برندهای معروف و غیرمعروف، اسباب‌بازی، کتاب‌فروشی، لوازم موسیقی و ساز، ترمه و… مشغول هستند. یکی از بخش‌های جذاب این مرکز خرید، تعداد زیادی فروشگاه عتیقه‌فروشی است که از اسکناس و سکه‌های قدیمی تا تمبر و… را می‌فروشند.
آدرس:مشهد، فلکه تقی آباد، جنب خیابان کوهسنگی دو .

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری ویلاژ توریست

مجتمع تجاری ویلاژ توریست دارای چهار طبقه با معماری مدرن و زیبا است که با داشتن ۲۶۰ واحد تجاری امکان خرید و بازی و سرگرمی‌ را در یک مکان گردآوری کرده است. طبقه‌ منفی یک به کافی‌شاپ و فود‌کورت‌ اختصاص دارد که به‌لطف تنوع بالا و کیفیت عالی، انتخاب خوبی برای رفع خستگی پس از یک روز شلوغ هستند.طبقه‌های اول، دوم و سوم برای عرضه‌ انواع محصولات از پوشاک و اسباب‌بازی تا مواد غذایی، محصولات صوتی و تصویری و سوغاتی‌های مشهد در نظر گرفته شده‌اند. در طبقه چهارم این مجموعه، باشگاه بولینگ و بیلیارد و شهربازی کودکان قرار دارد و هر کسی با هر رده‌ سنی می‌تواند از این محیط لذت ببرد.
آدرس: مشهد،ابتدای جاده طرقبه، ویلا شهر، امام رضا هشت.

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری نیکا مشهد

مجتمع نیکا که در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد، در بلوار جانباز مشهد قرار دارد. تنوع فروشگاه‌ها در مجتمع نیکا به شما امکان می‌دهد تا اقلام موردنیاز خود همچون پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف و کفش، زیورآلات، وسایل منزل و کادویی و… را به‌راحتی تهیه کنید. محل بازی کودکان نیز یکی از بخش‌های جذاب این مجموعه است.
آدرس:مشهد، ضلع شمال شرقی میدان جانباز .

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری کامپیوتر تک

مجتمع تجاری کامپیوتر تک واقع در بلوار خیام و سجاد مشهد، بزرگ‌ترین مرکز خدمات و فروش کامپیوتر در شرق کشور به حساب می‌آید. این بازار هشت طبقه محل مناسبی برای علاقه‌مندان به تکنولوژی، کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر است.مهم‌ترین بخش‌های مجتمع که به فروش تجهیزات کامپیوتری اختصاص دارند، در طبقه‌های منفی یک، همکف، اول و دوم قرار گرفته‌اند. طبقه‌های چهارم، پنجم و ششم مجتمع به‌عنوان واحدهای اداری و سازمانی به کار می‌رود.
آدرس:مشهد، دستغیب ۳۵ .

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری کامپیوتر تابان

مجتمع کامپیوتر تابان یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید تجهیزات کامپیوتری و ماشین‌های اداری است که انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، موبایل و لوازم جانبی را عرضه می‌کند. در این مجتمع پنج طبقه، سه طبقه به واحدهای تجاری فروشگاهی و دو طبقه برای واحدهای اداری در نظر گرفته شده است.
آدرس: بلوار شهید صادقی (سازمان آب)، بین صادقی ۱۷ و ۱۹ .

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری زمرد

مجموعه تجاری اداری زمرد مشتمل بر ۵۰ واحد تجاری است که طبقه همکف و اول را پوشش می‌دهند. در این واحدها انواع لباس و پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه، کیف و کفش، جواهرات، صنایع دستی و لوازم منزل به فروش می‌رسد. در کنار بازدید از مجتمع زمرد می‌توانید به مرکز خرید فیروزه و مرکز خرید یاقوت نیز سر بزنید که در نزدیکی آن هستند و کالاهای مختلفی همچون انواع لوازم‌خانگی، صوت و تصویر، کیف و کفش، پوشاک و لوازم لوکس و دکوری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.
آدرس: مشهد، نبش صیاد شیرازی دو .

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد در زمینه‌ پوشاک و لوازم جانبی آن فعالیت دارد که اکثرا وارداتی و از برندهای معروف هستند. وجود برندهای معتبر در این مرکز خرید باعث شده است که فروشگاه‌های آن مطابق با استانداردهای جهانی پیش بروند. مهم‌ترین برندهای موجود در این مرکز شامل دیزل، جیوکس، اسپرینگ فیلد، دبنهامز و مانگو می‌شود که بی‌شک سخت‌پسندها را راضی خواهد کرد. علاوه بر طبقه‌ای که مخصوص پوشاک و مد است، می‌توانید از طبقه لوازم‌آرایشی و لوازم جانبی پوشاک چون کیف و کفش نیز دیدن کنید. در نهایت نیز به طبقه آخر بروید و از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متنوع آن بهره‌منده شوید.
آدرس: مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مجتمع تجاری اداری سلمان

برج سلمان یکی از مراکز خرید محبوب بین شهروندان و زائران است؛ چراکه نه‌تنها در شرایط منطقه‌ای مناسب در مرکز شهر قرار دارد، بلکه فروش کالاها با قیمت مناسب، دسترسی آسان، پارکینگ اختصاصی و غیره نیز مزید بر علت شده‌اند. این برج ۳۷۰ واحد تجاری در طبقه‌های منفی یک، همکف، اول، دوم و سوم دارد که انواع پوشاک، کیف و کفش، وسایل زینتی و دکوری و… را می‌فروشند. کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، سرویس بهداشتی و یکی از شعب فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، دیگر بخش‌های این برج را تشکیل می‌دهند.
آدرس: تقاطع خیابان سلمان فارسی و خیابان راهنمایی.

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مرکز خرید شرق زیست

مرکز خرید شرق زیست در طبقه‌های منفی یک، همکف و اول مجتمع اقامتی شرق زیست قرار دارد و شامل ۱۶۰ واحد تجاری می‌شود. این مرکز خرید که در حاشیه میدان طبرسی مشهد قرار دارد، گزینه مناسبی برای زائران است تا سوغاتی و وسایل موردنیاز خود را از آن تهیه کنند. در این مجموعه امکان خرید زعفران، زرشک، خشکبار و آجیل، نبات، ساعت، بدلیجات، انگشتر عقیق، عطر و ادکلن، پوشاک، کیف و کفش، اسباب‌بازی، لباس بچه و بزرگسال، مانتو و روسری، انواع پارچه و کت و شلوار وجود دارد.
برای رفع گرسنگی نیازی نیست از این مجموعه بیرون بروید؛ چراکه در رستوران سنتی شرق زیست واقع در طبقه منفی دو می‌توانید خود را به انواع غذاهای ایرانی و ترکی مهمان کنید. فاصله مرکز خرید شرق زیست تا حرم مطهر حدود ۱۰۰ متر است که با صرف دو تا سه دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
آدرس: حاشیه میدان طبرسی (ضلع شمالی حرم مطهر)، مجتمع بزرگ هتل آپارتمان و مرکز خرید شرق زیست.

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مرکز خرید آلتون

اگر از آن دسته افزادی هستید که در حین خرید کردن کمی سختگیرانه‌تر دست به انتخاب می‌زنید و به اصطلاح بسیار سخت پسند هستید مرکز خرید آلتون که به آن بازار آلتون نیز می‌گویند، پیشنهاد ما به شما برای خرید در شهر مشهد است. اگرچه کالاهای این مرکز خرید مشهد در زمره گران‌ترین اجناس قرار می‌گیرند اما تنوع بی‌نظیر و کیفیت مطلوب آنها منجر به استقبال زیاد خریداران از خرید در این مرکز شده‌است. از این رو خرید از آن می‌تواند لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خوش سلیقه و سخت پسند بنشاند. این مرکز خرید در واقع یک برج ۷۵ متری تجاری اداری است که بخش اعظم آن به مغازه‌های تجاری اختصاص دارد. این برج تجاری که در چند سال اخیر احداث شده‌است در دهه ۱۳۹۰ به عنوان یکی از برترین برج‌های چند منظوره کشور شناخته شد.
آدرس:مشهد، بلوار دانشگاه، مابین دانشگاه ۲۲ و ۲۳.

%name بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

مرکز خرید خورشید

یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید انواع کالاها به ویژه پوشاک مرکز خرید خورشید مشهد است که در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های این شهر یعنی خیابان احمد آباد قرار دارد. در فروشگاه‌های این مرکز خرید انواع پوشاک،کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و زیورآلات عرضه می‌شوند. علاوه بر آن یک شهربازی مخصوص کودکان نیز در این مجتمع قرار دارد که می‌تواند آنها را تا ساعات‌ها سرگرم کند. پارکینگ مجهز و بزرگ این مرکز خرید نیز این امکان را به مراجعین می‌دهد تا با خیالی آسوده اتومبیل شخصی خود را در آن پارک کنند و به گشت و گذار و خرید مشغول شوند.
آدرس: مشهد، خیابان احمد آباد، رو به روی سه راه راهنمایی

خورشید1 بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته