بمب نقل و انتقالات در رئال مادرید| ستاره بایرن مونیخ کهکشانی می شود؟


بمب نقل و انتقالات در رئال مادرید| ستاره بایرن مونیخ کهکشانی می شود؟

رئال مادرید برای خرید یکی از بازیکنان کلیدی بایرن مونیخ، دندان تیز کرده است.

قرارداد دیویس با بایرن مونیخ در تابستان 2025 به پایان می رسد. این بازیکن برای تمدید با باواریایی ها به توافق نرسیده است. مدافع کانادایی در سال 2024 به سال پایانی قراردادش می رسد و بایرن اگر در تابستان بعدی او را نفروشد، این بازیکن را یک سال بعدش رایگان از دست می دهد.

در نقطه مقابل رئال مادرید در پست دفاع چپ، ضعف محسوسی را حس می کند. بازگشت فران گارسیا از رایو وایکانو این مشکل را حل نکرده چرا که این بازیکن در فاز دفاعبی دقت عمل کرده است. فرلاند مندی دیگر دفاع چپ رئال مادرید هم تا سال 2025 قرارداد دارد که عملکرد وی در فاز هجومی چنگی به دل نمی زند و به همین خاطر است که آنچلوتی در این فصل از ادواردو کاماوینگا هافبک میانی خود در پست غیرتخصصی دفاع چپ استفاده کرده است.

بمب نقل و انتقالات در رئال مادرید| ستاره بایرن مونیخ کهکشانی می شود؟

در این شرایط، یکی از بهترین راهکارهای رئال مادرید این است که به سراغ دیویس برود تا مشکل خود را در پست دفاع چپ حل کند. بیلد گزارش داده است که بایرن مونیخ برای فروش دیویس 50 میلیون یورو می خواهد هر چند که مبلغ مورد نظر رئال مادرید 40 میلیون یوروست. با توجه به این که اختلاف طرفین برای این انتقال چندان زیاد نیست، به نظر می رسد که رئالی ها شانس خوبی دارند تا این دفاع چپ را به ترکیب خود اضافه کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...