شرایط فروش شاین مکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد + قیمت


شرایط فروش شاین مکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد + قیمت

گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرده است که مرحله نخست عرضه خودروی شاین‌مکس بنزینی آغاز شده است. این اقدام در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صنعت برای افزایش عرضه و فروش خودرو در بازار انجام شده است. از امروز سه شنبه دوم آبان‌ماه، مشتریان...

گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرده است که مرحله نخست عرضه خودروی شاین‌مکس بنزینی آغاز شده است. این اقدام در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صنعت برای افزایش عرضه و فروش خودرو در بازار انجام شده است.

از امروز سه شنبه دوم آبان‌ماه، مشتریان می‌توانند خودروی شاین‌مکس را از طریق سامانه یکپارچه سفارش دهند. در این مرحله، نسخه بنزینی شاین‌مکس با موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود و در مرحله بعدی، نسخه هیبریدی آن نیز به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو با امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی برجسته، همراه با خدمات پس از فروش قابل دسترسی و سریع، مورد استقبال کارشناسان صنعت خودرو و فعالان بازار قرار خواهد گرفت.

شرکت ایران خودرو قصد دارد خودروی سدان دانگ فنگ شاین مکس (Shine Max) را با دو مدل بنزینی و هیبریدی وارد بازار ایران کند. قیمت الحساب برای خودرو شاین مکس 1 میلیارد تومان اعلام شده است.

شرایط فروش شاین مکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد + قیمتشاین مکس ایران خودرو

مشخصات فنی شاین مکس ایران خودرو

در حال حاضر، برنامه بر این است که ابتدا مدل بنزینی عرضه شود و در مرحله بعد، مدل هیبریدی نیز روانه بازار گردد.

مدل بنزینی شاین مکس مجهز به موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر است که با استفاده از سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI، توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را دارد. این مدل از گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دوکلاچه WET بهره می‌برد و دارای 3 حالت رانندگی اسپرت، نرمال و اکو است. میزان مصرف سوخت این مدل در شرایط ایده‌آل حدود 6.2 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.

مدل هیبریدی شاین مکس نیز مجهز به موتور بنزینی 1.5 لیتری و موتور الکتریکی است که در مجموع 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این مدل، نوع اتوماتیک مالتی مود است و میزان مصرف سوخت آن 4.3 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.

بنابراین شاین مکس در هر دو مدل بنزینی و هیبریدی، گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به خودروهای سدان خانوادگی محسوب می‌شود.

شرایط فروش شاین مکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد + قیمتفضای شاین مکس ایران خودرو

گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مازراتی گرن توریسمو پرایما سری جدید؛ گرامیداشت 75 سال تولید گرندتوررهای جذاب