جنایت خانوادگی در بوکان / پسر جوان همه اعضای خانواده اش را در آتش سوزاند + جزییات و عکس


جنایت خانوادگی در بوکان / پسر جوان همه اعضای خانواده اش را در آتش سوزاند + جزییات و عکس

حوادث رکنا: چند روز پیش خبر مرگ سه عضو یک خانواده در حادثه آتش‌سوزی روستای آختطار بوکان در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش رکنا، رحیم جنگ اولین نفری بود که به صحنه جنایت رسید و جسد عمو، زن عمو و دختر عمویش را در میان‌آتش خانه باغ‌شان کشف کرد.

او از شب جنایت و انگیزه متهم به قتل می‌گوید: «پسرعمویم کمی خلق و خوی عصبی داشت، اما در مجموع آدم بدی نبود که دست به چنین‌کاری بزند. طبق اعترافاتش، او شب جنایت به خانه باغ عمویم رفت. چون خودش کادر درمان بود، معمولا اگر مشکلی پیش می‌آمد اقدام به انجام برخی‌کار‌های درمانی مثل تزریق سرم می‌کرد. پدرش، چون ۷۰سال داشت، آن شب به پسرعمویم گفت کمی ناخوش است و برایش سرم تزریق کند تا بهتر شود.

زن عمویم هم که نامادری او می‌شد، با شنیدن این جمله از پسرعمویم خواست تا به او هم سرم تزریق‌کند. او نیز ۱۰ قرص دیازپام را در هر دو سرم مخلوط و آن را به پدر و نامادری‌اش تزریق کرد. در همین فاصله آرزو دختر عمویم برای آوردن نفت به طبقه پایین رفته بود تا آن را در بخاری نفتی بریزد. تا او بیاید، دیازپام ها اثرکرده و حال عمو و زن‌عمویم وخیم شده بود.»

مدتی بعد آرزو با دبه نفت به اتاق طبقه بالای خانه باغ‌شان آمد. وقتی وارد اتاق شد، چشمش به پدر و مادرش افتاد که با حالی بد بیهوش شده بودند. یک نگاه به برادر ناتنی‌اش انداخت و یک نگاه هم به پدر و مادرش. به برادرش شک کرده بود که مبادا بلایی سر پدر و مادرش آورده باشد و برای همین با او درگیر شد: «این درگیری متاسفانه باعث شد پسرعمویم با چاقو به آرزو ضربه بزند و او را به قتل برساند. او وقتی به صحنه جرم برگشت، آثار و علائم پشیمانی را در چشمانش می‌دیدم. البته او نزد من به قتل اعتراف نکرد، اما، چون مشکلات و سابقه خانوادگی او را می‌دانستم، در وهله اول به او شک کردم که او مرتکب این جنایت شده باشد و متاسفانه این شک پس از اعتراف او به یقین تبدیل شد. او به شدت از کاری که انجام داده بود، پشیمان بود.»

جنگ در خصوص انگیزه قاتل توضیح می‌دهد: «پسرعمویم در اعترافاتش‌گفته از بچگی به دختر‌ها خیلی توجه می‌شد، اما به من هیچ توجهی نمی‌کردند. در کل کینه و یکسری مشکلات ارث و میراث، همه دست به دست هم داد تا تصمیم به انجام این کار بگیرد. خدا زن عمویم را رحمت کند، اما تا جایی‌که دیدم و می‌دانم او رفتار خوبی با ناپسری‌اش داشت و مشکلی با او نداشت.»

سرهنگ موسی بهاری، فرمانده انتظامی بوکان هم در این باره گفت: «دوشنبه هفته جاری خبری از قتل خانواده‌ای بوکانی به پلیس رسید که بلافاصله کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند یک خانواده در آتش سوخته و جان باخته‌اند. از لحظه حضور ماموران در محل جنایت، تیم تخصصی برای شناسایی و دستگیری قاتل و مشخص شدن ابعاد و علل این قتل تشکیل شد.

ماموران در ساعات اولیه حضور در محل وقوع قتل، ضمن تحقیقات محسوس و نامحسوس از افراد مرتبط، از چند نفر نیز به صورت ویژه تحقیق کردند و یک نفر از افراد خانواده مقتولان در صحنه جنایت به عنوان مظنون دستگیر شد. مظنون ابتدا ارتکاب جنایت را انکار می‌کرد، اما پس از سه روز بازجویی و تحقیق فنی پلیسی، با روبه‌رو شدن با شواهد و مستندات، به قتل هر سه نفر اعتراف کرد و علت و انگیزه خود از این عمل فجیع را موضوعات مالی عنوان و طبق اظهارات متهم، ابتدا قربانیان را به قتل رسانده و سپس اقدام به آتش‌سوزی با هدف از بین بردن شواهد و مدارک کرده است.»

جنایت خانوادگی در بوکان / پسر جوان همه اعضای خانواده اش را در آتش سوزاند + جزییات و عکس


جنایت خانوادگی در بوکان / پسر جوان همه اعضای خانواده اش را در آتش سوزاند + جزییات و عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟