5 ارز دیجیتال جایگزین بیت کوین از نظر نیپوتو کدام هستند؟


5 ارز دیجیتال جایگزین بیت کوین از نظر نیپوتو کدام هستند؟

اگر به فکر سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی هستید احتمالا از قبل تصمیم گرفته اید که به سراغ خرید بیت کوین بروید. اما کمی دست نگه دارید. گزینه های دیگری مثل اتریوم، ریپل، لایت کوین، کاردانو و بایننس کوین، نیز می توانند انتخاب های سود آوری...

اگر به فکر سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی هستید احتمالا از قبل تصمیم گرفته اید که به سراغ خرید بیت کوین بروید. اما کمی دست نگه دارید. گزینه های دیگری مثل اتریوم، ریپل، لایت کوین، کاردانو و بایننس کوین، نیز می توانند انتخاب های سود آوری باشند.

در این پست قصد داریم 5 گزینه‌ی مناسب دیگر برای خرید ارز دیجیتال را نیز معرفی کنیم که می توانند جایگزین مناسبی برای بیت کوین باشند. البته قبل از هر چیز باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بازار کریپتوکارنسی با توجه به ریسک بالا و نوسانات شدیدی که نسبت به بازار سهام و دیگر بازارهای مشابه دارد به عنوان یک مورد مطمئن پیشنهاد نمی شود و بهتر است قبل از ورود ریسک پذیری خود را بررسی کنید.

حالا اگر هشدار بالا را در نظر گرفته اید بهتر است به ادامه ی مقاله بپردازیم. شما هم احتمالا این روزها میلیونر شدن اتفاقی برخی افراد تازه کار با میم کوین های پر سر و صدا را شنیده اید. اگر به دنبال روش های پولدار شدن به این سبک هستید باز هم این مقاله مناسب شما نیست. در این مقاله ما به بررسی برخی از کوین های با ثبات بازار با قابلیت جایگزینی مناسب برای بیت کوین در بازار کریپتوکارنسی خواهیم پرداخت.

اتریوم

دومین ارز محبوب بازار کریپتو اتریوم است. شبکه ای با منبع باز است که تقریبا شبیه به بیتکوین توسط کاربران مدیریت میشود. با وجود شباهت های نسبی اما برخی تفاوت ها نیز بین این دو شبکه وجود دارد. شبکه‌ی اتریوم از طریق قراردادهای هوشمند نوشته شده در کدهای رایانه ای آپلود شده در بلاکچین فعالیت میکند که ارز های دیگر نیز برای فعالیت از آن استفاده می کنند. اتریوم با توجه به اینکه جز 10 ارز برتر بازار بوده با توجه به قیمت مناسب تر و مقیاس پذیری بالا گزینه‌ی امن تری برای سرمایه گذاری به نظر می رسد. همچنین پیش بینی قیمت اتریوم برای سال ۲۰۲۳ توسط متخصصین بازار تا ۳۰۰۰ دلار بوده است.

با توجه به اینکه اتریوم دارای شبکه‌ی بسیار بزرگی است و مجموعه ای از عملکرد های مختلف را پشتیبانی میکند و با توجه به اینکه این روزها استفاده از ارزهای دیجیتال در حوزه های مختلف مرسوم شده است، اتریوم به زودی می تواند در مکان ها و حوزه های مختلفی بکار گرفته شود.

در مقایسه با بیت کوین با ارزش بازار 548.4 میلیارد دلار، اتریوم با ارزش بازار 220.2 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد. اگر میخواهید فقط یک بیت کوینر نباشید، اتریوم گزینه‌ی مناسبی برای پرتفوی سرمایه گذاری شما. به حساب می آید.

ریپل

بسیاری از مردم علی رغم اینکه علاقه‌ی بسیار زیادی به بازار ارزهای دیجیتال دارند اما از سرمایه گذاری در محیطی غیرقانونی و نا امن نیز دوری می کنند. ریپل اما برای حل این چالش ها راهکار هایی ارائه داده است.

ریپل یک شبکه‌ی انتقال پول و تبادل ارز است که تراکنش های مالی را در سطح جهانی پردازش می کند و بر خلاف بیشتر رمز ارزها نیز نیازی به استخراج ندارد.

دعوای حقوقی ریپل با کمیسیون اوراق بهادار در روز های اخیر باعث شد تا ارزش این ارز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. ریپل معتقد است که به معاملات و فعالیت های ریپل نباید برچسب امنیتی زده شود تا ریپل بتواند از برخی نظارت های موجود معاف شود. ریپل قصد دارد بعد از به سرانجام رسیدن این کیس حقوقی در سال 2023 اقدام برای یک عرضه اولیه عمومی را بررسی کند. امروز ریپل در رتبه ششم، ده ارز برتر بازار کریپتو کارنسی قرار دارد و یکی از ارز های معتبر این بازار به حساب می آید. ریپل در آوریل 2023 با کاهش 84 درصدی از بالاترین سطح ثبت شده با قیمت 0.535524 دلار معامله می شود. اگر با توجه به بررسی شرایط بنیادی و با توجه به قیمت ارز دیجیتال ریپل شما هم اعتقاد دارید که این ارز با این قیمت ارزان می تواند یک سیستم پرداخت موفق باشد، از قیمت این روزهای آن استفاده کنید.

لایک کوین

بیتکوین (BTC) و لایت کوین (LTC) آنقدر به هم شباهت دارند که گاهی می توان به آن ها به عنوان دو برادر اشاره کرد. علی رغم تمام این شباهت ها اما برخی تفاوت های کلیدی نیز دارند.

بنیان گذار چارلی لی : بنیانگذار لایت کوین بر خلاف بیتکوین مشخص است.

سرعت تراکنش ها : لی مهندسی است که لایت کوین را به شیوه ای طراحی کرد که 4 برابر سریع تر از بیت کوین عمل کند.

تعداد کوین ها : برای بیت کوین محدودیت نهایتا 21 میلیون کوین وضع شده در حالی که لایت کوین 84 میلیون کوین دارد.

لایت کوین را می توان بیت کوین با قدرت پردازش سریع تر تراکنش ها دانست. هرچند که انتقادهایی نیز مطرح است که این سرعت عمل لایت کوین امنیت شبکه را کاهش می دهد. لایت کوین در ماه آوریل سال 2023 با قیمت 89.26 دلار یعنی 78 درصد پایین تر از بالاترین سقف ثبت شده در حال معامله شده است.

کاردانو

کاردانو یک پلت فرم بلاکچین مبتنی بر اثبات سهام است. کاردانو به عنوان نسل جدید اتریوم با بلاکچینی انعطاف پذیر و مقیاس پذیر برای اجرای قرار دادهای هوشمند در نظر گرفته میشود. کاردانو را با عنوان قاتل اتریوم نیز می شناسند و می تواند جایگزین مناسبی برای سرمایه گذاری به جای بیتکوین باشد.

کاردانو 86 درصد پایین تر از بالاترین سقف ثبت شده در ماه آوریل سال 2023 با قیمت 0.406295 معامله شده است. یکی از مزیت های سرمایه گذاری در کاردانو کارآمدتر بودن این شبکه برای اجرای قرار دادهای هوشمند با هدف مصرف کمتر انرژی است.

بایننس کوین

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان رمز ارز خود یعنی بایننس کوین را وارد بازار کرده و از آن پشتیبانی میکند. بایننس کوین میتواند برای خرید و فروش ارز در صرافی بایینس و همچنین پرداخت کارمزد تراکنش ها در این صرافی به همراه تخفیف تشویقی اعمال شده مورد استفاده قرار بگیرد.

بایننس کوین با ارزش بازار 50 میلیارد دلار رتبه‌ی 5 برترین ارزهای دیجیتال را از آن خود کرده است.

دو فاکتور بسیار مهم وجود دارد که باعث می شود تا بایننس کوین با ارزش باشد. اولین فاکتور بسیار مهم ارزش بازار بیش از 42 میلیارد دلار این ارز دیجیتال است. با توجه به اینکه بایینس کوین از سال 2017 متولد شده، جذب این مقدار سرمایه در این بازه ی کم کار بسیار بزرگی است. دومین فاکتور مهم به استفاده از بایینس کوین در معاملات صرافی بایینس Binance اشاره میکند. همچنین شما میتوانید برای ورود به فضای غیر متمرکز با استفاده از بایننس کوین در زنجیره هوشمند بایننس از طریق متامسک سرمایه گذاری کنید. بایننس کوین در ماه آوریل سال 2023 ، 53 درصد پایین تر از بالاترین سقف ثبت شده با قیمت 316.82 دلار معامله شده است.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.




خودروهای تسلا را با بیت کوین بخرید!