گلکسی A15 سامسونگ پردازنده مدیاتک خواهد داشت


گلکسی A15 سامسونگ پردازنده مدیاتک خواهد داشت

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A15 5G در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که نشان می‌دهد از تراشه‌ی Dimensity 6100 Plus بهره خواهد برد. فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد نسخه‌ی 5G گلکسی A15 با شماره مدل SM-A156B از پردازنده مدیاتک Dimensity 6100 Plus...

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A15 5G در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که نشان می‌دهد از تراشه‌ی Dimensity 6100 Plus بهره خواهد برد.
گلکسی A15 سامسونگ پردازنده مدیاتک خواهد داشت
فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد نسخه‌ی 5G گلکسی A15 با شماره مدل SM-A156B از پردازنده مدیاتک Dimensity 6100 Plus بهره خواهد برد. این سیستم-روی-چیپ عملکردی مشابه Helio G99 دارد و از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ می‌توان به رم ۴ گیگابایت و رابط کاربری One UI 6.0 اشاره کرد.
مشخصات گلکسی A15 5G
شایعات نشان می‌دهد گلکسی A15 5G از نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. این دستگاه احتمالاً به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۱۰ برابری مجهز می‌شود و در کنار آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار خواهند گرفت. دوربین سلفی گوشی مذکور نیز ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.
گلکسی A15 سامسونگ پردازنده مدیاتک خواهد داشت
همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، امتیاز گیک‌بنچ گلکسی A15 5G در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب ۶۶۴ و ۱۷۱۷ است.
از دیگر ویژگی‌های موردانتظار گلکسی A15 5G می‌توان به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد که از کارت حافظه‌ی microSD تا یک ترابایت پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات و حسگر اثر انگشت مجهز خواهد شد.
قیمت گوشی گلکسی A15 5G هنوز تأیید نشده است، اما طبق برخی شایعات ۱۵۰ دلار خواهد بود که نسبت‌ به قیمت نسل قبلی آن یعنی گلکسی A14 5G تفاوت زیادی ندارد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مینی پی سی پرقدرت XPG GAIA ای دیتا برای گیمرها معرفی شد