رانندگی 1450 کیلومتری با گوردون موری T.50، آخرین سوپراسپرت آنالوگ


رانندگی 1450 کیلومتری با گوردون موری T.50، آخرین سوپراسپرت آنالوگ

تاپ گیر شانس رانندگی طولانی با آخرین پروتوتایپ پیش‌تولید T.50 را پیدا کرده و به‌طور کامل به بررسی قسمت‌های مختلف این ماشین پرداخته است. شرکت بریتانیایی گوردون موری اتوموتیو که توسط طراح مک‌لارن F1، «گوردون موری» تأسیس شد، تولید اولین سوپراسپرت...

تاپ گیر شانس رانندگی طولانی با آخرین پروتوتایپ پیش‌تولید T.50 را پیدا کرده و به‌طور کامل به بررسی قسمت‌های مختلف این ماشین پرداخته است.

شرکت بریتانیایی گوردون موری اتوموتیو که توسط طراح مک‌لارن F1، «گوردون موری» تأسیس شد، تولید اولین سوپراسپرت خود یعنی T.50 را در مارس امسال آغاز کرده است. پیش از آغاز فرایند مونتاژ، این شرکت T.50 را طی یک برنامهٔ آزمایشی دقیق شامل تست‌های زمستانی کاملاً مورد ارزیابی قرار داده است. اولین نمونه‌های این ماشین اکنون آمادهٔ تحویل به خریداران هستند اما هنوز ارزیابی نهایی باقیمانده است.

حال تاپ گیر شانس رانندگی با یکی از پروتوتایپ‌های T.50 را پیدا کرده است. «اولی مارج» رئیس بخش آزمایش رسانه‌ای این نشریه، با سوپرکار گوردون موری طی سفری ۱۴۵۰ کیلومتری در سراسر اسپانیا رانندگی کرده است. وی با T.50 از طریق جاده‌های کوهستانی پیرنه از بارسلونا به بیلبائو رفته است. اینجا مکانی عالی برای محک زدن توانایی‌های ماشین در پیچیدن، شتاب گیری و ترمز گیری است.

در ویدئوی انتهای این مطلب می‌توانید جزئیات جالبی دربارهٔ T.50 ببینید. از نحوهٔ باز کردن درها و سوار شدن به خودرو گرفته تا چگونگی استفاده از سیستم تهویه، شارژ گوشی و کارهایی که کنترل‌های مختلف انجام می‌دهند. این یک ماشین معمولی نیست و همان‌طور که مارج می‌گوید، آخرین سوپرکار آنالوگ خواهد بود. نشان PS4 که جلوی چرخ عقب این خودرو دیده می‌شود ربطی به پلی‌استیشن ندارد بلکه نشان می‌دهد که خودروی آزمایشی تاپ گیر آخرین پروتوتایپ پیش‌تولید T.50 است.

به گفتهٔ مارج در جمع‌بندی رانندگی با T.50، این خودرویی است که می‌توان هرروز با آن رانندگی کرد زیرا دید بیرونی بسیار خوب و فاصلهٔ سخاوتمندانه‌ای از زمین دارد اما درعین‌حال خالص و بدون فیلتر است. رانندگی با T.50 یک بمباران احساسی خواهد بود زیرا صدای V12 گوش‌های شما را پر خواهد کرد و فرمان بازخورد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. این نشان‌دهندهٔ بهترین حالت «مهندسی تقلیل‌گرایی» است. در اینجا هدف فقط کاهش وزن نیست بلکه حذف هر چیزی است که در رانندگی اختلال ایجاد می‌کند. این آخرین سوپراسپرت آنالوگ خواهد بود زیرا با عصر الکتریکی که در راه است، نمی‌توانیم تصور ساخت چیزی را داشته باشیم که این عنوان را از T.50 بگیرد. پس هرگز بهتر از این ساخته نخواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افتتاح اولین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در ایران خودرو دیزل