کریسمس رویایی دختر علی دایی در لندن / استایل مجلسی دنیز + عکس


کریسمس رویایی دختر علی دایی در لندن / استایل مجلسی دنیز + عکس

اینستاگرم دنیز دایی با انتشار عکس جدیدی به روز شده است. دنیز دختر بزرگ علی دایی است که بزرگ شده در لندن است و...

کریسمس رویایی دختر علی دایی در لندن / استایل مجلسی دنیز + عکس

اینستاگرم دنیز دایی با انتشار عکس جدیدی به روز شده است. دنیز دختر بزرگ علی دایی است که بزرگ شده در لندن است و درنتیجه با فرهنگ آن کشور رشد کرده است. دنیز در اینستاگرام بسیار فعال است و به طور جدی و حرفه ای رقص را دنبال می کند.

کریسمس رویایی دختر علی دایی در لندن

کریسمس رویایی دختر علی دایی در لندن / استایل مجلسی دنیز + عکس

سن دختر علی دایی

دختر علی دایی به دلیل پوشش و عکس هایش دارای حواشی زیادی است چراکه با فرهنگ ایرانی ما مطابقت ندارد. دنیز دایی در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۳۸۱ و به میلادی در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۴ به دنیا آمده است. او در انگلیس به تحصیل می پردازد. دنیز یکی از برترین دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل از مقطع دبیرستان‌های انگلیس است. دختر بزرگ علی دایی یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. او مجرد است. دنیز دارای یک خواهر ناتنی به نام نورا است.

روز کریسمس در سال ۱۴۰۲ چه تاریخی دارد؟

روز کریسمس در ایران، ۴ دی ماه است.

تاریخچه کریسمس

کریسمَس (زبان انگلیسی: Christmas) یا نوئل (زبان فرانسوی: Noël) جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامیداشت زادروز عیسی مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسیاری آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند. اعضای بیشتر کلیساهای ارتودوکس در سراسر دنیا نیز روز ۲۵ دسامبر را به عنوان میلاد مسیح جشن می‌گیرند. برخی از مسیحیان ارتودوکس در روسیه، اوکراین، سرزمین مقدس (ناحیه تاریخی فلسطین کنونی) و دیگر مکانها، به سبب پیروی از گاهشماری یولیانی، جشن کریسمس را در روز هفت ژانویه برپا می‌کنند. کلیسای حواری ارمنی طبق سنت منحصر به فردی، روز میلاد و همچنین روز غسل تعمید مسیح را هم‌زمان در روز ششم ژانویه جشن می‌گیرند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

باور نمی کنید بهاره رهنما باربی شد ! / لاغری شگفت انگیز خانم بازیگر همیشه چاق !