کشف سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین تروریست‌ها در زاهدان


کشف سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین تروریست‌ها در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دو قبضه سلاح نارنجک انداز، یک قبضه گرینف، یک قبضه آرپی جی، ۲۱ قبضه کلت جنگی و یک قبضه سلاح کلاش در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای مبارزه با اشرار و مخلان نظم و امنیت، مأموران پلیس اطلاعات انتظامی استان در پایش ارتفاعات کورین متوجه مقداری سلاح و مهمات و موتورسیکلت بجا مانده از گروهک‌ها و تروریست‌ها شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه داد: مأموران به محل مورد نظر اعزام که تعداد دو قبضه اسلحه نارنجک انداز، یک قبضه گرینف با ۱۹ فشنگ جنگی، یک قبضه آرپی جی با سه عدد گلوله و خرج مربوطه، یک قبضه سلاح کلاش با ۵ تیغه خشاب و مقادیری مهمات، دو عدد گلوله ۴۰ میلی متری، ۲۱ قبضه انواع کلت جنگی به همراه ۲۹ تیغه خشاب مربوطه کشف و یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای دستگیری افراد تروریست خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز ما است و پلیس با افراد و عواملی که باعث ایجاد ناامنی و جرم در جامعه شوند قاطعانه برخورد می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟