لپ‌تاپ هوش مصنوعی لنوو رونمایی شد؛ پردازنده Core Ultra 5 اینتل و نمایشگر 16 اینچی 2.5K


لپ‌تاپ هوش مصنوعی لنوو رونمایی شد؛ پردازنده Core Ultra 5 اینتل و نمایشگر 16 اینچی 2.5K

بعد از معرفی پردازنده‌های نسل چهاردهم Meteor Lake شرکای تجاری اینتل یکی پس از دیگری از جدیدترین لپ‌تاپ‌های خود مجهز به این تراشه‌ها رونمایی می‌کنند. در همین رابطه لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ خود با نام Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 رونمایی کرده که...

بعد از معرفی پردازنده‌های نسل چهاردهم Meteor Lake شرکای تجاری اینتل یکی پس از دیگری از جدیدترین لپ‌تاپ‌های خود مجهز به این تراشه‌ها رونمایی می‌کنند. در همین رابطه لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ خود با نام Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 رونمایی کرده که از پردازنده‌های Core Ultra 5 بهره می‌برد و به نمایشگر 16 اینچی با رزولوشن 2.5K مجهز شده است.

اینتل هفته گذشته از نسل چهاردهم پردازنده‌های لپ‌تاپ خود با نام Core Ultra رونمایی کرد و پس از آن شرکت‌های تولید‌کننده نیز نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود مجهز به این پردازنده‌ها را معرفی کردند. لنوو هفته گذشتهنسل جدید لپ‌تاپ‌های ThinkPad و IdeaPad خود را معرفی کرده بود و اکنون نیز لپ تاپ جدیدی با نام Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 را عرضه کرده که از پردازنده‌های Core Ultra 5 اینتل بهره می‌برد.

لپ‌تاپ هوش مصنوعی لنوو رونمایی شد؛ پردازنده Core Ultra 5 اینتل و نمایشگر 16 اینچی 2.5K

Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 به پردازنده اینتل Core Ultra 5 مجهز شده و دارای گرافیک Intel Arc است. این لپ‌تاپ به ویندوز 11 مجهز شده و از نمایشگر 16 اینچی با وضوح 2.5K بهره می‌برد. نسبت تصویر پنل این نمایشگر 16:10 بوده و حداکثر روشنایی آن به 350 نیت رسیده و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز دارد.

همچنین وزن دستگاه برابر 1.9 کیلوگرم بوده و ضخامت آن به 17.5 میلی‌متر می‌رسد. از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به سیستم خنک‌کننده پیشرفته Fengshen اشاره کرد که اکنون دارای لوله‌های حرارتی سه بعدی است.

لپ تاپ Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 به یک باتری 84 وات ساعت مجهز شده که از شارژ سریع 100 وات PD و شارژ فوق سریع 140 واتی لنوو هم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه داخلی SSD روی این لپ‌تاپ قرار گرفته است.

درگاه‌های ورودی و خروجی این دستگاه شامل جک صدای 3.5 میلی‌متری صدا در کنار دو پورت USB Type-A 3.2 و درگاه HDMI 2.0 و پورت‌های USB Type-C و Thunderbolt 4 می‌شود. همچنین یک وب‌کم 1080p هم در بالای نمایشگر دستگاه جا خوش کرده است.

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 هم‌اکنون به بازار عرضه شده نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی قیمت 819 دلار دارد و نسخه 32 گیگابایتی و 1 ترابایتی آن هم 847 دلار قیمت خورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس