فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم


فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

رکنا: حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های جالبی را کرده است. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

خنک نسیم معنبر شمامه‌ای دلخواه

که در هوای تو برخاست بامداد پگاه

دلیل راه شو ای طایر خجسته لقا

که دیده آب شد از شوق خاک آن درگاه

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که هرقدر بیشتر این دست و آن دست کنید انرژی و وقت ارزشمند خودتان را بیشتر هدر خواهید داد. یک تصمیم منطقی بگیرید و از انتخاب خود مطمئن باشید و تردید به خودتان راه ندهید. تمام تلاش تان را در رابطه با آن بکنید و اگر باز هم به نتیجه مورد نظرتان نرسیدید راه دیگری را انتخاب کنید. فقط اجازه ندهید دودلی فلج تان کند و جلوی پیشرفت تان را بگیرد. همه چیز دارد خیلی سریع پیش می رود، اگر خودتان کنترل زندگی تان را به دست نگیرید شخص دیگری این کار را خواهد کرد. به جای سرکوب کردن احساسات تان اولویت های صحیح را برای خوب انتخاب کنید که به شما این امکان را می دهد که هم به اهداف شخصی و هم اهداف حرفه ای تان برسید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

بیا که توبه ز لعل نگار و خنده جام

حکایتی ست که عقلش نمی‌کند تصدیق

اگر چه موی میانت به چون منی نرسد

خوش است خاطرم از فکر این خیال دقیق

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که امروز شما حالت های دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملا می‌دانید اما از طرف دیگر شما از پیشامدهای اخیری که به نظر تغییرناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدف های غیرواقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمت هایی که در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

دل به می دربند تا مردانه وار

گردن سالوس و تقوا بشکنی

خیز و جهدی کن چو حافظ تا مگر

خویشتن در پای معشوق افکنی

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که امروز برای شما روزی خوشایند خواهد بود. انرژی و پویایی زیادی را احساس می کنید که به شما برای زندگی انگیزه می دهد. هر کاری که می کنید سعی کنید از انجام آن لذت ببرید و وقت خوبی را پشت سر بگذارید. با رویکردی ماجراجویانه و همراه با روحیه بالا در هر وضعیتی به موقعیت مطلوب خواهید رسید. شما قدرت ایجاد تغییرات بزرگ و مهم را دارید که بر آینده شما تاثیری قابل توجه خواهد داشت.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد

ز خاتمی که دمی گم شود چه غم دارد

به خط و خال گدایان مده خزینه دل

به دست شاهوشی ده که محترم دارد

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که امروز منتظر ننشینید تا دیگران هدایت امور را به دست بگیرند. خودتان مسئولیت کارها را به عهده بگیرید. آن کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید، حتی اگر دیگران به مخالفت با شما بپردازند. شما خیلی خوب می دانید که بهترین کار ممکن برای شما و وضعیت فعلی چه کاری خواهد بود. به اندازه بقیه جسور و شجاع باشید؛ شما این حق را دارید که عقاید خودتان را بیان کنید. بر اساس باورهایتان عمل کنید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

پیمان شکن هرآینه گردد شکسته حال

ان العهود عند ملیک النهی ذمم

می‌جست از سحاب امل رحمتی ولی

جز دیده‌اش معاینه بیرون نداد نم

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که امروز در انتقاد کردن از دیگران زیاد عجله به خرج ندهید. به چیزهای مثبت و اینکه چطور می توانید از آنها تعریف کرده و دل شان را شاد کنید فکر کنید. امروز شما به توجهی بیش از همیشه نیاز دارید، پس با افرادی که به شما روحیه می دهند و باعث شادی تان می شوند وقت بگذرانید. یادتان باشد اگر همیشه در فکر آینده باشید زیبایی های لحظاتی که در آن هستید را از دست خواهید داد.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

بس گل شکفته می‌شود این باغ را ولی

کس بی بلای خار نچیده‌ست از او گلی

حافظ مدار امید فرج از مدار چرخ

دارد هزار عیب و ندارد تفضلی

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که به دنبال بهترین چیزها باشید و به کمتر از آن هم رضایت ندهید. انرژی بسیار زیادی در وجود شما نهفته است که شما را به موفقیت در تمامی جنبه های زندگی هدایت می کند. کنترل این وضعیت را در دست گرفته و به احساسات خود اهمیت داده و بر اساس آنها عمل کنید. به خاطر اینکه فکر می کنید کاری باعث ضربه زدن به احساس کسی خواهد شد از انجام آن خودداری نکنید. دیگران مواظب خودشان خواهند بود، مسئولیت شما در مقابل خودتان بیشتر است.

فـال حـافـظ متولدین مهر

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند

باده از جام تجلی صفاتم دادند

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که احساس می کنید از واقعیت دور افتاده اید اما نگذارید این وضعیت ادامه یابد. شما باید در زندگی تان تعادل برقرار کنید. گاهی در کارهایتان زیاده روی و گاهی کوتاهی می کنید که درنهایت به ضرر خودتان تمام می شود. در رابطه عاطفی کمی تند رفته اید. بد نیست که بار دیگر به عقب برگردید و مسائل را از زاویه دید دیگری بررسی کنید. آن وقت خواهید دید که چقدر چیزهایی که به آنها دید منفی داشتید در نظرتان مثبت می آید. مثبت اندیشی ریشه موفقیت های آتی تان خواهد بود.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

عاشق از قاضی نترسد می بیار

بلکه از یرغوی دیوان نیز هم

محتسب داند که حافظ عاشق است

و آصف ملک سلیمان نیز هم

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که خوشا به شما! امروز می توانید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی کنید و برای کارهای در دست انجام لیست تهیه کنید. امروز بد نیست به مسائل و مشکلات خانوادگی نیز توجه داشته باشید. اگر به رسیدگی نیاز دارند حتما آنها را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. برای اینکه کارهایتان انجام شود روی زمانبندی کارها خیلی تاکید داشته باشید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است

شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای

کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید حس بیگانه ای را دارید که در جمعی حضور دارد. دوست دارید که با دیگران ارتباط برقرار کنید اما نمی توانید. از آنجا که شما فردی اجتماعی هستید این حالت موقتی است و به زودی برطرف می شود. پس ناامید نشوید و آنچه را که دل تان می خواهد انجام دهید. شاید بد نباشد که کمی تنها باشید. یکی از نزدیکان تان حرفی را به شما زده که ناراحت تان کرده است. به جای خیالبافی بهتر است با زبان خوش علت آن حرف را از خودش بپرسید.

فال حافظ متولدین دی

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

احوال شیخ و قاضی و شرب الیهودشان

کردم سؤال صبحدم از پیر می فروش

گفتا نه گفتنی ست سخن گر چه محرمی

درکش زبان و پرده نگه دار و می بنوش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که درستکاری شما بهترین سلاحی است که می توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می فهمند کمتر می توانند در مقابل شما مقاومت کنند اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می خواهید تجربه معنوی مهمی را داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمال تان خود را مطرح کنید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

مسیحای مجرد را برازد

که با خورشید سازد هم وثاقی

وصال دوستان روزی ما نیست

بخوان حافظ غزل‌های فراقی

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که حفظ و مخفی کردن احساسات چیز جدیدی نیست اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل رازداری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد دیگر آزار برسانید، ترجیح می‌دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید اما در این مورد هم مواظب باشید که زیاد حرف نزنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

یاران همنشین همه از هم جدا شدند

ماییم و آستانه دولت پناه تو

حافظ طمع مبر ز عنایت که عاقبت

آتش زند به خرمن غم دود آه تو

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود را به دیگران ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید همه جوانب را در نظر بگیرید.



فال حافظ 27 آذر با تفسیر + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»