بهترین مدل عمل بینی استخوانی


بهترین مدل عمل بینی استخوانی

بهترین مدل عمل بینی استخوانی چه مدلی است؟ تغییر ظاهر بینی ظاهر شما را تغییر می دهد و به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. چه به دنبال تنظیم اندازه، شکل یا خطوط بینی خود باشید، جراحی بینی می تواند این کار را انجام دهد.با این حال،...

بهترین مدل عمل بینی استخوانی چه مدلی است؟ تغییر ظاهر بینی ظاهر شما را تغییر می دهد و به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. چه به دنبال تنظیم اندازه، شکل یا خطوط بینی خود باشید، جراحی بینی می تواند این کار را انجام دهد.

با این حال، رینوپلاستی یک روش یکسان نیست و دارای مدل های مختلف بینی و سبک های مختلف جراحی است. بنابراین انتخاب یک جراح با تجربه و دارای گواهی برای گرفتن بهترین نتایج ممکن ضروری است. یک جراح ماهر ویژگی های شما را به عنوان یک فرد در نظر می گیرد تا به شما در رسیدن به تعادل صورت کمک کند.

دو مورد از محبوب ترین انواع جراحی بینی، جراحی بینی (که اغلب به آن عمل بینی گفته می شود) و رینوپلاستی غیر جراحی با پرکننده های پوستی یا همان فیلر (که به آن رینوپلاستی مایع نیز گفته می شود) می باشد. هر روشی مزایا و معایب خود را دارد.

بر این اساس یافتن بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران لازم است.

رینوپلاستی جراحی چیست؟

رینوپلاستی جراحی شکل بینی را تغییر می دهد تا ظاهر، عملکرد یا هر دو را بهبود بخشد. برای بهبود تقارن کلی صورت، می توان آن را به تنهایی یا در ترکیب با سایر جراحی های زیبایی مانند بزرگ کردن چانه انجام داد.

افراد برای دستیابی به اهداف مختلفی از جراحی زیبایی بینی استفاده می کنند:

اصلاح بینی کج یا نامتقارن
کاهش قوز بینی
تغییر شکل نوک پیازی
اصلاح بینی بلند
باریک کردن سوراخ های بینی پهن
اصلاح بینی قبلی شکسته
درمان مشکلات تنفسی ناشی از انحراف تیغه بینی یا آسیب دیدگی بینی (رینوپلاستی فانکشنال)

بهترین مدل عمل بینی استخوانی

بر این اساس یافتن بهترین جراح بینی در تهران لازم است.

رینوپلاستی جراحی معمولاً شامل ایجاد برش هایی با استفاده از روش باز یا بسته برای برداشتن غضروف و پوست اضافی از بینی، سپس تغییر موقعیت و مجسمه سازی بافت باقی مانده است. این روش تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و معمولاً 1 تا 3 ساعت طول می کشد.

برخی از بیماران ترجیح می دهند برای دوره نقاهت پس از جراحی، چند هفته استراحت اجتماعی برنامه ریزی کنند. کبودی معمولاً در عرض 10 روز برطرف می شود و بیشتر تورم در عرض حدود 2 هفته از بین می رود. پس از 6 هفته، تورم معمولا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. تغییرات ظریف همچنان ظاهر می شوند و ممکن است تا یک سال طول بکشد تا نتایج کامل را ببینید.

بهترین مدل عمل بینی استخوانی

مزایای جراحی زیبایی بینی

بیماران ممکن است جراحی بینی را به جای رینوپلاستی مایع انتخاب کنند زیرا:

نتایج دائمی است.

از تغییر چشمگیر جراحی قدردانی می کنند.

می توانند تقارن کلی صورت خود را بهبود بخشند.

جراح آنها می تواند شرایطی را که به مشکلات تنفسی کمک می کند اصلاح کند.

رینوپلاستی غیر جراحی چیست؟

رینوپلاستی مایع یا غیرجراحی یک روش غیر تهاجمی است که از پرکننده‌های پوستی استفاده می‌کند – همان درمان‌های تزریقی که برای چین و چروک و در حجم صورت استفاده می‌شود – برای کمک به ایجاد تغییرات خفیف تا متوسط ​​در کانتور. این روش به طور موقت و بدون جراحی بینی صاف تری ایجاد می کند.

شاید به فکر جراحی زیبایی بینی برای ایجاد تغییرات دائمی در بینی خود هستید اما کاملاً آماده انجام آن نیستید. بسته به اصلاحاتی که به دنبال آن هستید، رینوپلاستی مایع پیش نمایشی از نتایجی که می توانید قبل از انجام جراحی داشته باشید به شما ارائه می دهد.

فیلرهای پوستی حجم می دهند، بنابراین اگر می خواهید اندازه بینی خود را کاهش دهید، رینوپلاستی فیلر انتخاب مناسبی نیست. و تنها با جراحی بینی می توان شکستگی بینی را ترمیم کرد یا مشکلات تنفسی را اصلاح کرد.

رینوپلاستی غیر جراحی برای انجام اصلاحات ظریف تر از جمله:

پر کردن فرورفتگی در بینی

صاف کردن توده ها یا برجستگی های کوچک

صاف کردن بینی خفیف

بلند کردن نوک بینی که افتاده است

پر کردن ناحیه اطراف بینی

بهترین مدل عمل بینی استخوانی

در طی عمل رینوپلاستی مایع، فیلر پوستی به نواحی خاصی از بینی تزریق می شود تا خطوط آن را تغییر داده و اثرات مورد نظر را ایجاد کند. ممکن است کبودی و تورم جزئی را تجربه کنید، اما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود ادامه دهید. نتایج دائمی نیستند، به طور کلی حدود یک سال دوام دارند. لمس منظم به شما امکان می دهد نتایج خود را حفظ کنید.

مزایای رینوپلاستی فیلر

بیماران ممکن است رینوپلاستی مایع را به جای جراحی ترجیح دهند زیرا:

این روش معمولاً کمتر از یک ساعت در مطب پزشک طول می کشد.

در کوتاه مدت هزینه کمتری نسبت به جراحی دارد. (برای حفظ نتایج خود به تمدید منظم نیاز دارید.)

بازیابی آسان تر است، و نیازی به خرابی نیست.

بیهوشی لازم نیست.

اگرچه رینوپلاستی مایع غیر جراحی است، اما بدون خطر نیست. بینی شما دارای رگ های خونی زیادی است که ممکن است در طول عمل آسیب ببینند، بنابراین انتخاب یک انژکتور ماهر و با تجربه با سابقه ایمنی عالی بسیار مهم است.

بهترین مدل عمل بینی استخوانی ؟

بهترین مدل عمل بینی استخوانی ای وجود ندارد. اینطور نیست که یک تعداد مدل خاصی وجود داشته باشد شما از ویترین عکس بگیرید و به دنبال آن مدل باشید.

شما باید در پیج ها و نمونه کار های پزشک های مختلف بگردید. برای مشاوره نزد آنان مراجعه کنید. و بپرسید چه تغییراتی در بینی شما توسط پزشک به وجود می آید. و آیا با نیاز های شما سازگار است یا خیر.

طبق بررسی ها و نظرات کاربران بهترین جراح بینی استخوانی در تهران دکتر حمیدرضا راستی هستند شما می توانید نمونه های بینی های استخوانی را در سایت و اینستاگرام ایشان مشاهده کنید.

مزیت اصلی رینوپلاستی جراحی نسبت به رینوپلاستی مایع این است که می تواند نتایج چشمگیرتر و دائمی تری ارائه دهد. این جراحی برای رفع نیازهای زیبایی خاص شما سفارشی می شود و جراح شما اغلب می تواند هر گونه مشکلی که ممکن است باعث مشکلات تنفسی شود را اصلاح کند.

بر این اساس یافتن بهترین جراح بینی گوشتی در تهران لازم است.

امتیاز به مطلب post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی