نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست والت، آموزش قدم به قدم


نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست والت، آموزش قدم به قدم

کیف پول تراست ولت که بهترین کیف پول برای WB3 معرفی شده است، رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد علاوه‌بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، از توکن‌های غیر مثلی خود یا همان NFT ها نیز نگهداری کنند. کیف پول گرم تراست...

کیف پول تراست ولت که بهترین کیف پول برای WB3 معرفی شده است، رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد علاوه‌بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، از توکن‌های غیر مثلی خود یا همان NFT ها نیز نگهداری کنند. کیف پول گرم تراست ولت رابط کاربری بسیار ساده‌ای نیز دارد، اما از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

همین امر باعث شده تا برخی از کاربران ایرانی برای استفاده از این کیف پول دچار برخی مشکلات شوند که مهم‌ترین آن‌ها تبدیل ارزهای دیجیتال است. اگر قصد تبدیل ارز دیجیتال تتر به ترون در تراست والت را دارید، ما در این مقاله مراحل کامل تبدیل ارز را توضیح داد‌ه‌ایم.

وارد شدن به تراست ولت و بخش pncakeswap.finance

کیف پول تراست ولت از پنکیک سواپ که یک صرافی غیر متمرکز است استفاده می‌کند. این کیف پول با کمک صرافی پنکیک سواپ قیمت روز تتر و سایر ارزها را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، برای اجرای دستورها مانند انتقال ارزهای دیجیتال و معامله ارزهای دیجیتال تراست والت از صرافی پنکیک سواپ استفاده می‌کند. یعنی تراکنش به این صرافی منتقل شده و پردازش می‌شود. کیف پول تراست ولت به صورت پیشفرض به صرافی پنکیک سواپ وصل است و نیاز به اقدام خاصی نیست.

برای وصل کردن تراست ولت به صرافی سواپ نیز فقط کافی است وارد بخش DApps شوید و روی نام صرافی سواپ کلیک کنید. حال که کیف پول به صرافی وصل شد، برای تبدیل تتر به ترون روی بخش Browser کلیک کرده و منتظر بمانید تا صفحه‌ای جدید برای شما باشد شود. در صفحه جدید روی pncakeswap.finance کلیک کنید.

رمز ارز مورد نظر و میزان آن را با دقت انتخاب کنید

پس از انتخاب pncakeswap.finance، وارد صفحه‌ای جدید خواهید شد که در مرورگر باز می‌شود. این صفحه داخل صرافی است و اجازه می‌دهد ارزهای مورد نظر خود را منتقل کنید. در کادر اول رمز ارز تتر را انتخاب کنید و در کادر دوم ارز دیجیتال ترون. پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از انجام عملیات تبدیل، قیمت ترون را بررسی کرده تا در موقعیت مناسب تبدیل ارز را انجام دهید.

حتما توجه داشته باشید که در کادر ارز تتر را انتخاب کنید؛ زیرا در غیر این صورت عملیات برعکس انجام می‌شود. علاوه‌بر این، باید مقدار مشخصی تتر در کیف پول خود داشته باشید تا تبدیل تتر به ترون انجام شود.

انتخاب کیف پول پیش‌فرض؛ برای تبدیل تتر به ترون

پس از انتخاب ارزها در جایگاه‌های مناسب، باید کیف پول را انتخاب کنید. در گوشه سمت راست صفحه تبدیل تتر به ترون، یک آیکون آبی رنگ کیف پول وجود دارد. پس از کلیک روی این آیکون یک صفحه باز می‌شود که باید کیف پول تراست را انتخاب کنید. حتما توجه داشته باشید که تترها داخل این کیف پول باشند تا مشکلی در فرایند انتقال ارز رخ ندهد.

علاوه‌بر این، توجه داشته باشید که مقداری از تترها به‌عنوان کارمزد توسط شبکه کسر خواهد شد. در نتیجه اگر مقدار ترون کمتری به کیف پول واریز شد، بخشی از آن به‌عنوان کارمزد از حساب شما کم شده است؛ البته این کارمزد بسیار ناچیز خواهد بود.

تایید عملیات با استفاده از گزینه Submit

حال که مقدار و نوع ارزها و کیف پول را انتخاب کرده‌اید، نوبت به تایید تراکنش می‌رسد. باید کمی در صفحه اسکرول کرده تا به پایین صفحه برسید و روی گزینه Submit کلیک کنید. پس از کلیک روی این گزینه تترها در کیف پول به ترون تبدیل می‌شود و قادر به معامله ترون خواهید بود. فرایند انتقال تبدیل ارز برای کلیه کوین‌ها و توکن‌ها یکسان است. درنتیجه با استفاده از این آموزش می‌توانید ارزهای دلخواه خود را تبدیل کنید.

آیا می‌توان تتر و ترون را در صرافی تبدیل کرد؟

بله. کیف پول داخل صرافی نیز مانند کیف پول‌های نرم‌افزاری عمل می‌کنند و امکانات تقریبا یکسانی دارند. حتی برخی از صرافی‌ها نرم‌افزار نصبی دارند که به کاربران اجازه می‌دهد در حالت آفلاین نیز به امکانات صرافی دسترسی داشته باشند. برای انتقال ارز در صرافی فقط کافی است وارد صفحه تبدیل ارز شوید و ارزهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن‌ها را تبدیل کنید. به‌همین راحتی می‌توانید فرایند انتقال ارز را در کلیه صرافی‌های ایرانی یا کیف‌پول‌های گرم جهانی انجام دهید.

نوبیتکس؛ بهترین صرافی ایرانی برای معامله تتر و ترون

تبدیل تتر به ترون در صرافی‌های ایرانی آسان‌تر است؛ زیرا مشکلات IP وجود ندارد و زبان صرافی نیز فارسی است. از‌همین‌رو کاربران می‌توانند به‌راحتی ارزهای مختلف را در صرافی‌های ایرانی تبدیل کنند. البته شما باید یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال امن، معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید تا تراکنش شما در شبکه گم نشود. صرافی نوبیتکس به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی، امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که مهم‌ترین آن‌ها سرعت و امنیت است. در این صرافی کاربران می‌توانند بدون محدودیت در طول یک روز کلیه ارزها را تبدیل کنند و این فرایند کمتر از چند دقیقه طول می‌کشد. برای تبدیل تتر به ترون یا سایر ارزهای دیجیتال، فقط کافی است وارد آدرس nobitex.ir شوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز


انتشار نتایج عجیب یک نظرسنجی درباره خیانت