زن مزاحم به هدفش نرسید


زن مزاحم به هدفش نرسید

زن جوان که در یکی از شبکه‌های اجتماعی با هدف اختلاف‌افکنی بین یک زوج، برایشان مزاحمت ایجاد کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ «سیدمصطفی مرتضوی» رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی مراجعه مردی به پلیس فتا استان اصفهان و شکایت مبنی بر اینکه فرد ناشناسی پس از تهمت و افترا به وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده که از تمام اسرار و اختلافاتی که بین او و همسرش هست، اطلاع دارد و همین موضوع آرامش روحی‌اش را بهم زده؛ پرونده‌ای در این پلیس تشکیل و کارشناسان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، زن جوانی که عامل مزاحمت برای شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجهه با دلایل، مستندات و ادله ارائه شده از سوی کارشناسان به مزاحمت برای شاکی اعتراف و ضمن اظهار ندامت از کرده خود، انگیزه‌اش از این کار را مزاحمت با هدف جدایی این مرد از همسرش بیان کرد.

سرهنگ مرتضوی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهم به عمل مجرمانه خود، پرونده تکمیل و با شکایت شاکی پرونده وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: روزنامه ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس و متن روز روانشناس و مشاور | بیش از 30 عکس و متن تبریک روز روانشناس