شلیک مستقیم به سر مرد پراید سوار توسط 2 سارق بی رحم / در کلاله رخ داد


شلیک مستقیم به سر مرد پراید سوار توسط 2 سارق بی رحم / در کلاله رخ داد

رکنا:مرد مسافرکش در یک سناریوی هولناک با شلیک مستقیم گلوله به قتل رسید

به گزارش رکنا از گلستان ؛ سرهنگ خلیل هاشمی فرمانده انتظامی کلاله از دستگیری ۲ عامل قتل راننده خودرو پراید در کلاله توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

وی افزود: یک فقره تیراندازی با سلاح کلت توسط سارقان مسلح به یک دستگاه خودروی پراید منجر به قتل راننده واقع در کلاله بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی ۳۱ساله مواجه شدند که هدف گلوله از ناحیه سر سرقرار گرفته بود و تیمی از کارآگاهان برای ردیابی عاملان جنایت وارد عمل شدند و خیلی زود و با اقدامات پلیسی متهمان که 2 جوان هستند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلاله اظهار داشت: قاتلین هردو جوان زیر ۳۰ساله بوده و بعنوان مسافر سوار بر خودروی پراید شده که در میان راه تصمیم به اجرای نقشه شان که سرقت خودرو بود میکنند که با مقاوت راننده روبرو می شوند که در این مرحله سارقان مسلح با شلیک مستقیم به سر وی ، راننده را به قتل می رسانند و سپس جسد را در همان حوالی دفن میکنند و از ترس خودرو را رها کرده و از محل متواری میشوند

فرمانده انتظامی کلاله بیان کرد: خط قرمز پلیس برقراری امنیت و آسایش شهروندان است و در این راه با جدیت و قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

کرامتی /گلستان


شلیک مستقیم به سر مرد پراید سوار توسط 2 سارق بی رحم / در کلاله رخ داد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کشف جسد حدیث اسلامی بعد از دو هفته / دو نفر دستگیر شدند