جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟


جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟

ترکیب ترماژ با سایر درمان‌های جوان‌سازی پوست مانند «پروفیلو» یا پرکننده‌های پوستی می‌تواند به افزایش شادابی...

جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟

ترکیب ترماژ با سایر درمان‌های جوان‌سازی پوست مانند «پروفیلو» یا پرکننده‌های پوستی می‌تواند به افزایش شادابی پوست کمک کند. اما جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟

در این مقاله می‌خوانید:

  • ترماژ پوست چیست؟
  • ماندگاری نتایج ترماژ چقدر است؟
  • جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟
  • نتایج ترماژ پوست
  • قبل و بعد از ترماژ پوست

جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟

ترماژ پوست چیست؟

اگر به درمانی نیاز دارید که جوانسازی را به روشی ظریف، اما متحول‌کننده برایتان ایجاد کند، ترماژ یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه است. در این مقاله، مزایای زیبایی این درمان را برایتان بیان می‌کنیم و به شما می‌گوییم چه کارهایی انجام دهید که بیشترین نتیجه را به دست بیاورید.
به لطف فناوری فرکانس رادیویی پیشرفته در روش ترماژ، این روش به صورت سه بعدی ذخایر کلاژن را در اعماق پوست منقبض و بدون هیچ نوع جراحی، سوزن یا صدمه به پوست، آن را تحریک می‌کند. پس از یک درمان کوتاه، اثرات حرارتی فناوری فرکانس رادیویی باعث افزایش تولید کلاژن در عمق درم پوست می‌شود.
با توجه به توانایی بدن شما برای تجدید ذخایر کلاژن، اثر طولانی‌مدت طبیعی ایجاد می‌کند که می‌تواند تا سال‌ها پس از درمان باقی بماند. این نتیجه طولانی‌مدت و طبیعی ترماژ باعث شده که بسیاری از افراد مشهور، از آن به عنوان یک گزینه مناسب برای جوانسازی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: کاربردهای دستگاه آر اف واژینال

جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟

ماندگاری نتایج ترماژ چقدر است؟

بر خلاف بسیاری از درمان‌های دیگر، ترماژ نتایج طولانی‌مدت دارد که به لطف توانایی منحصر به فرد آن در تحریک تولید کلاژن طبیعی در پوست است. نتایج، از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. اما با انجام روش‌های مناسب، می‌توانید نتایج را تا آنجا که ممکن است به حداکثر برسانید:

1- داشتن سبک زندگی سالم

داشتن یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی پر از ویتامین سی و منابع اسید آمینه به پوست کمک می‌کند تا سطح کلاژن را حفظ کند. همچنین پس از انجام این درمان باید از مصرف نیکوتین و الکل خودداری کنید. هم نیکوتین، هم الکل، توانایی بدن برای تجدید سلول‌های پوست را مهار می‌کنند. کاهش قرار گرفتن در معرض نور خورشید هم از پوست شما در برابر آسیب های خارجی ماوراء بنفش محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید: هایفوتراپی و تعداد جلسه لازم برای درمان

جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟

2- استفاده از محصولات مراقبت از پوست تقویت‌کننده کلاژن

محصولات مراقبت از پوست موضعی که کیفیت بالایی دارند، می‌توانند در صورت استفاده منظم به افزایش تولید کلاژن ادامه دهند.

3- استفاده از درمان‌های ترکیبی

ترکیب ترماژ با سایر درمان‌های جوان‌سازی پوست مانند «پروفیلو» یا پرکننده‌های پوستی می‌تواند به افزایش شادابی پوست کمک کند. بیماران می‌توانند هر ساله درمان‌های ترماژ را برای بهبود مستمر پوست و نتایج ثابت، افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با عوارض لیفت شقیقه با نخ؛ خطرناک ترین عوارض لیفت شقیقه با نخ

جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟

جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟

بهترین کاندیدها برای درمان ترماژ افرادی هستند که می‌خواهند خطوط ریز و چین و چروک را صاف کنند بدون اینکه تحت یک روش تهاجمی قرار بگیرند. این درمان همچنین برای بیمارانی که می‌خواهند صورت خود را کانتور کنند و ویژگی‌های زیبایی خود را بهبود ببخشند، گزینه‌ای موثر است. همچنین یک راه حل موثر برای افرادی است که می‌خواهند پوست بدنشان را صاف کرده و چین و چروک‌های صورت و بدنشان را برطرف کنند.

ترماژ با گرم کردن ایمن لایه‌های عمیق‌تر پوست که در آن کلاژن تولید می‌شود، ذخایر کلاژن موجود را تحریک می‌کند. هنگامی که درمان اعمال شد، برخی از بیماران متوجه نتایج قابل مشاهده فوری می‌شوند.

نتایج ترماژ پوست

ترماژ با گرم کردن ایمن لایه‌های عمیق‌تر پوست که در آن کلاژن تولید می‌شود، ذخایر کلاژن موجود را تحریک می‌کند. هنگامی که درمان اعمال شد، برخی از بیماران متوجه نتایج قابل مشاهده فوری می‌شوند. چون این روش، غیر تهاجمی است، بیماران می‌توانند مستقیما به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهند و نیازی به انجام کار خاصی ندارند.
با این حال، اکثر بیماران با بازسازی آهسته کلاژن، بهبود تدریجی و پیشرونده در سفتی و صافی پوست را تجربه می‌کنند. شما می‌توانید نتایج قابل توجه را معمولا پس از یک تا شش ماه پس از درمان مشاهده کنید.
بسته به وضعیت پوستتان و سبک زندگی و مراقبت از پوست، نتایج درمان شما می‌توانند برای چند سال داشته باشند.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی

جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟

قبل و بعد از ترماژ پوست

اگر عکس‌های قبل و بعد از ترماژ را مشاهده کنید می‌بینید که چگونه ترماژ، پوست بیماران را کانتور و سفت کرده است. ترماژ می‌تواند کلاژن را بازیابی کند، پوست را بالا بکشد و نتایج ضد پیری را در نواحی مختلف صورت و بدن ایجاد کند. همچنین می‌تواند مشکلات کلیدی پوست مانند چین و چروک را برطرف کند.

خلاصه

روند پیری، همه افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما درمان هایی وجود دارد که می‌تواند با پیری پوست مقابله کند، یا روند آن را کاهش دهد. ترماژ، فقط یکی از درمان‌های ضد پیری است که می‌تواند به شما در مبارزه با روند پیری کمک کند و سنتان را جوان‌تر نشان بدهد. این درمان می‌تواند به شما کمک کند تا با صاف کردن چین و چروک‌ها و بازگرداندن جوانی به پوستتان، بیشتر شبیه خود قدیمی‌تان شوید.

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)