انفجار ترقه در یک واحد مسکونی در ورامین/ 6 نفر مصدوم شدند


انفجار ترقه در یک واحد مسکونی در ورامین/ 6 نفر مصدوم شدند

دبیر ستاد مدیریت بحران ورامین از انفجار ترقه در یک واحد مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این حادثه شش نفر مصدوم شدند.

انفجار ترقه در یک واحد مسکونی در ورامین/ 6 نفر مصدوم شدند

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیرمحمدی از انفجار ترقه در یک واحد مسکونی در ورامین خبر داد.

محمدی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شامگاه چهارشنبه یک واحد مسکونی در منطقه کاظم آباد شهر ورامین بر اثر انفجار مواد محترقه دچار حریق شد که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این حریق بر اثر ساختن مواد محترقه و ایجاد انفجار رخ داده است.

دبیر ستاد بحران ورامین عنوان کرد: بر اثر وقوع این حادثه شش نفر مصدوم شده‌اند که عوامل اورژانس و آتش نشانی در کمترین زمان مقرر در محل حادثه حاضر و مصدومان را به بیمارستان انتقال دادند.

محمدی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان گفت: ۲ نفر آقا، ۳ تن خانم و یک خردسال در این حادثه مصدوم شده اند که در حال حاضر وضعیت خردسال وخیم گزارش شده است.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ویژه ورامین گفت: علت حادثه بر اثر درست کردن مواد محترقه جهت ایام پایانی سال گزارش شده است که در اینجا از همه‌ی همشهریان تقاضا داریم با نظارت بر فرزندان خود از به وجود آمدن این حوادث در ایام منتهی به آخر سال (چهارشنبه سوری) جلوگیری کنند و همچنین موارد مشکوک را به نیروی انتظامی و مراجع نظارتی برای جلوگیری از حادثه‌های مشابه و حفظ جان عزیزانتان سریعاً اطلاع رسانی کنید. / مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ارتفاعات برفچال استان گلستان