همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با منطه آزاد اروند


همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با منطه آزاد اروند

اعضای هیات رییسه پارک علم و فناوری در راستای تفاهم‌نامه‌های همکاری با منطقه آزاد اروند و پیرو ماموریت و برنامه‌های پارک علم و فناوری، روز سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ از پردیس علم و فناوری اروند دانشگاه تهران بازدید کردند.به گزارش سیناپرس از روابط عمومی...

اعضای هیات رییسه پارک علم و فناوری در راستای تفاهم‌نامه‌های همکاری با منطقه آزاد اروند و پیرو ماموریت و برنامه‌های پارک علم و فناوری، روز سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ از پردیس علم و فناوری اروند دانشگاه تهران بازدید کردند.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ اعضای هیات رییسه پارک علم و فناوری در راستای تفاهم‌نامه‌های همکاری با منطقه آزاد اروند و پیرو ماموریت و برنامه‌های پارک علم و فناوری، روز سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ از پردیس علم و فناوری اروند دانشگاه تهران بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی امکانات پردیس علم و فناوری اروند، جلساتی با رییس پردیس علم و فناوری اروند و با محوریت چگونگی عملیاتی‌سازی برنامه‌ها برگزار شد.

دکتر علی اسدی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ پردیس علم و فناوری اروند را فضایی برای توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری خواند و اظهار داشت: پردیس علم و فناوری اروند بستر مناسبی برای ورود به حوزه‌هایی چون صنایع نفت و گاز، گردشگری، شیلات و آبزی‌پروری و خدمات اکوسیستمی دریا در ابعاد مهارت‌آموزی دانشجویان، استقرار تیم‌ها و شرکت‌های فناور و شتابدهنده‌ها به شمار می‌رود.

در بخش دیگری از این بازدید؛ در سازمان منطقه آزاد اروند، جلسه‌ای با هدف گسترش فضای زیست‌بوم نوآوری در منطقه با محوریت پردیس علم و فناوری اروند برگزار شد.

این جلسه با حضور هیات رییسه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و دکتر روح‌اله خزایی سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و توسعه کسب وکارها سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد و موضوعاتی از قبیل بررسی زمینه‌های همکاری سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه از منظر تعریف چگونگی همکاری در زمینه تقویت تیم‌های نوآوری و استارتاپی و ایده‌یابی با توجه به امکانات منطقه، بهبود محیط کسب وکار، مدیریت سرمایه‌گذاری، تدوین مدلی صادرات محور برای صنایع و واحدهای فعال در منطقه آزاد اروند مورد بحث قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، از شرکت‌های پیشگام نوآوری در خرمشهر از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان فناپ تک فعال در حوزه‌ دستگاه‌های خودپرداز و تجهیزات مرتبط، بازدید به عمل آمد و در خصوص فرصت‌های فناورانه و نوآورانه در منطقه با محوریت شرکت‌های فناور و همکاری با پردیس علم و فناوری اروند دانشگاه تهران بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین هیات رییسه ضمن بازدید از امکانات و نیازهای فناورانه پالایشگاه آبادان، نشستی با مهندس جلال‌وندی معاونت عملیات پالایشگاه آبادان داشته و در خصوص بررسی زمینه‌های همکاری میان پارک علم و فناوری و پالایشگاه آبادان با تاکید بر حمایت از تیم‌های نوآور دانشجویی و شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری در جهت رفع نیازهای فناورانه صنایع نفتی مستقر در آبادان به گفت وگو پرداختند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی