اولین عکس آناهیتا درگاهی در سال 2024 / تبریک کریسمس بازیگر محبوب + عکس


اولین عکس آناهیتا درگاهی در سال 2024 / تبریک کریسمس بازیگر محبوب + عکس

آناهیتا درگاهی بازیگر خوش چهره تلویزیون و سینما با انتشار عکسی در اینستاگرام خود سال نو میلادی را تبریک گفت. استایل زمستانی گران قیمت خانم بازیگر حسابی طرفدار پیدا کرده است. عکس جدید آناهیتا درگاهی سن و تحصیلات...

اولین عکس آناهیتا درگاهی در سال 2024 / تبریک کریسمس بازیگر محبوب + عکس

آناهیتا درگاهی بازیگر خوش چهره تلویزیون و سینما با انتشار عکسی در اینستاگرام خود سال نو میلادی را تبریک گفت. استایل زمستانی گران قیمت خانم بازیگر حسابی طرفدار پیدا کرده است.

عکس جدید آناهیتا درگاهی

اولین عکس آناهیتا درگاهی در سال 2024 / تبریک کریسمس بازیگر محبوب + عکس

سن و تحصیلات آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر و نقاش است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر است که فعالیت خود را با نقاشی شروع کرد و از ۲۹ سالگی وارد بازیگری و تهیه کنندگی شد.

آناهیتا درگاهی چند بار ازدواج کرده است؟

آناهیتا درگاهی در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با محمد پروین (بازیکن سابق فوتبال) و پسر سلطان علی پروین (اسطوره باشگاه پرسپولیس) ازدواج کرد. این زندگی اما دعوام چندانی نداشت و این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند. آناهیتا درگاهی برای بار دوم در سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۹ ساله بود با اشکان خطیبی بازیگر ۳۷ ساله که او نیز از همسر اول خود طلاق گرفته بود ازدواج کرد. می گوید ما کم کم به هم علاقمند شدیم و آخرش اشکان دل منو دزدید و ازدواج کردیم.

طلاق آناهیتا درگاهی از اشکان خطیبی

بعد از اتفاقات مرگ مهسا امینی، اشکان خطیبی به جهت فعالیت هایی متعدد در اینستاگرام مجبور شد از کشور خارج شود ولی خانم درگاهی در ایران ماند و به فعالیت اش ادامه می دهد. شایعات مختلفی از جدایی این زوج منتشر شده است اما صحت ندارد.

آناهیتا درگاهی بازیگری را در چه سنی شروع کرد؟

آناهیتا سال ۱۳۹۴ که ۲۹ ساله بود در فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ کنار چهره هایی چون فریبرز عرب نیا، ژاله صامتی و مرحوم آتیلا پسیانی اولین بار جلوی دوربین رفت.در سال ۱۳۹۶ با فیلم زرد کنار بهرام رادان شاخته شد اما شهرت بازیگری اش یکسال بعد با حضور در سریال شبکه خانگی ممنوعه شروع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی