نماینده مجلس که صلاحیتش رد شد: هیچ کیسه‌ای ندوخته‌ام


نماینده مجلس که صلاحیتش رد شد: هیچ کیسه‌ای ندوخته‌ام

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند سبحان را شاهد می‌گیرم هیچ طمعی به مسئولیت نمایندگی ندارم. هیچ کیسه‌ای ندوخته‌ام و هیچ انتظار و طلبکاری هم ندارم صرفا به جهت این‌که به خواست مردم خودم در تبریز، اسکو و آذر شهر پاسخ داده باشم، پا در این میدان گذاشتم.

احمد علیرضابیگی درباره رد صلاحیتش از سوی هیات‌های نظارت گفت: موضوعی که برای من از سوی هیأت‌های اجرایی عنوان شد این بود که شما محکومیت اقدام علیه امنیت ملی دارید لذا شما رد صلاحیت می‌شوید. من اعتراض کردم که محکومیت ندارم و تنها چیزی که وجود دارد محکومیت بابت شکایت آقای فاطمی‌امین است که آن هم قطعیت پیدا نکرده است، لذا من، چون گواهی فقدان سوءپیشینه کیفری ارائه کرده بودم گفتم که رأی صادر شده، رأی درستی نیست. درحال حاضر هیأت نظارت استانی از آن موضوع صرف‌نظر کرده و ۲ بند عدم التزام به قانون اساسی و جمهوری اسلامی را برای من مطرح کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برای کسی با سابقه من که از ۱۴ سالگی اسلحه به دست گرفتم و در کوه و کمر جنگیده‌ام، در شرایط سخت دفاع مقدس حضور داشتم و ۴۰ درصد جانبازم و جزو مقامات نیروی مسلح کشور و معاون نیروی انتظامی بوده‌ام، در ۵ استان سمت فرماندهی داشتم و ۶ سال استاندار آذربایجان شرقی و ۲ دوره نماینده مجلس بوده‌ام، یک چنین نسبت‌هایی حتما، نسبت‌های ناروایی است.

وی با اشاره به این‌که من ۶۱ سال دارم و از همه حواشی روزگار محفوظ بوده‌ام یادآور شد: من ۲ دوره نماینده مجلس بوده‌ام و از فیلتر‌های مشخص عبور کرده‌ام اینکه امروز چنین نسبتی به من داده شود حتما یک نسبت ناروایی است.

علیرضابیگی افزود: خداوند سبحان را شاهد می‌گیرم هیچ طمعی به مسئولیت نمایندگی ندارم. هیچ کیسه‌ای ندوخته‌ام و هیچ انتظار و طلبکاری هم ندارم صرفا به جهت این‌که به خواست مردم خودم در تبریز، اسکو و آذر شهر پاسخ داده باشم، پا در این میدان گذاشتم.

وی گفت: احساس من این است با این روش‌ها نمی‌توان آن شور و شوق مردم برای حضور در صحنه انتخابات که مطالبه مقام معظم رهبری است را فراهم کنیم و شاهد باشیم، کسانی که چنین روندی را انتخاب کرده‌اند رو در روی فرمایشات و خواسته‌های مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ اظهارات فردی که با زنجیر مورد ضرب و شتم قرار گرفت