سرمربی سابق استقلال: در زمین مسابقه، من یک حیوان هستم!


سرمربی سابق استقلال: در زمین مسابقه، من یک حیوان هستم!

سرمربی سابق استقلال گفت: در مسابقه من یک حیوان هستم. ما باید برنده شویم، من برای بردن هر کاری انجام خواهم داد.

سرمربی سابق استقلال: در زمین مسابقه، من یک حیوان هستم!

به گزارش راهبرد معاصر، ریکاردو ساپینتو سرمربی آپوئل قبرس درخصوص تفاوت دوران حضور در استقلال و آپوئل اظهار داشت: تجربه حضور در ایران متفاوت بود. با وجود اینکه من یکی از بهترین مربی‌های آنجا محسوب می‌شدم، اما وضعیت خیلی سختی داشتیم و ماندن در آنجا و کار کردن، چیزی شبیه معجزه بود.

ساپینتو در تمجید از بازیکنان ایرانی گفت: بازیکن ایرانی حرفه‌ای و فداکار است و حتی با وجود اینکه ما هشت ماه در آنجا حقوق نگرفتیم اما فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم.

او با انتقاد از تغییرات متعدد مدیران باشگاه می‌گوید: زمانی که من در استقلال بودم، با سه مدیرعامل مختلف کار کردم. این موضوع هرگز برای من اتفاق نیفتاده بود. از نظر شرایط کاری، زمین مناسبی برای تمرین نداشتیم، سالن بدنسازی، ریکاوری و بخش پزشکی هم نداشتیم. شرایط در آنجا دشوار بود. من باید با مشکلات کنار می‌آمدم ولی روزهایی که تجربه کردیم بسیار سخت بود، تا جایی که حتی به فکر خروج از ایران بودیم.

ساپینتو درخصوص تصاویری از جوش و خروش و درگیری‌هایش در بازی‌های استقلال و بازتاب آن در سراسر جهان می گوید که به عنوان یک مربی باید همیشه مراقب رفتارش باشد اما این کار همیشه آسان نیست.

سرمربی سابق استقلال درباره این حواشی گفت: من باید کمی جنبه احساسی خودم را کنترل کنم. اما این ویژگی شخصیت من است و نمی‌توانم از آن فرار کنم. در مسابقه من یک حیوان هستم. ما باید برنده شویم، من برای بردن هر کاری انجام خواهم داد. وقتی شکست می‌خوریم، گاهی اوقات می‌توانم به خودم هم صدمه بزنم. به عنوان یک مربی باید بیشتر مراقب باشم، اما همیشه آسان نیست./ خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خطا کار