چند تماشاگر به تئاترشهر و سنگلج رفتند؟


چند تماشاگر به تئاترشهر و سنگلج رفتند؟

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۵دی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، نمایش «فردریک» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی که از روز ۷ آذرماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۳۱ اجرا و میزبانی از ۱۰هزار و ۷۷۱ مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) توانست به فروش ۱ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۳۴۴ هزار تومانی دست یابد.

نمایش «چرتالدو» به کارگردانی مشترک مهسا جعفری و مسعود هاشمی‌نژاد که اجرای خود را از ۱۹ آذرماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با مجموع ۲۰ اجرا و جلب ۱ هزار و۷۶۱ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۲۳۰ میلیون و ۲۷۲ هزار تومانی، روز جمعه ۱۵دی‌ماه به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «ریچارد کوتاهی، جهنم روده» به کارگردانی سجاد یاری نیز که اجرای خود را از روز ۱۲ دی‌ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۳ اجرا توانست ۱۲۸ تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و به فروش۱۴ میلیون و ۷۸۴ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «دشمن خدا» به کارگردانی مجید عراقی نیز که اجرای خود را از روز ۲۸ آذرماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده بود، با ۱۶ اجرا توانست ۱ هزار و ۲۳۵ تماشاگر را به سالن اجرا جلب کند و با فروش معادل ۱۲۸ میلیون و ۲۸۴ هزار تومان، روزچهارشنبه ۱۳ دی‌ماه به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «سالومه» به کارگردانی بابک پرهام که در سری دوم اجرای خود، از روز یکشنبه ۳ دی‌ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان به صحنه رفت، با مجموع ۹ اجرا، توانست ۳۸۲ تماشاگر جلب کند و با فروش معادل ۳۲ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان، روزچهارشنبه ۱۳ دی‌ماه به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «وِرا نام تهمینه سهراب کرد» به کارگردانی حسین تفنگدار که از روز سه‌شنبه ۷ آذرماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۳۰ اجرا، توانست ۱ هزار و ۴۳۱ تماشاگر جلب کند و به فروش معادل ۱۳۶ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان دست پیدا کند و روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «روزی روزگاری ترور» به کارگردانی جواد رازقندی نیز که از روز ۲۹ آذرماه در کارگاه نمایش با قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان روی صحنه رفته بود، با ۱۱ اجرا توانست ۱۸۴ تماشاگر جذب کند و به فروش ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو نیز که از روز ۲۶ آبان‌ماه در کافه‌تریای چهارسو با قیمت بلیت ۵۰ هزارتومان روی صحنه رفته بود، با ۳۸ اجرا توانست ۸۹۸ تماشاگر جذب کند و با فروش ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به اجرای خود در روز جمعه ۱۵ دی‌ماه پایان دهد.

حضور بیش از هشتصد تماشاگر طی شش روز در سنگلج

تماشاخانه سنگلج که دو نمایش «پچ پچه‌های پستو عمارت...» و «اپرت نیرنگ اورنگ» را روی صحنه دارد مجموع تماشاگران هفته گذشته را ۸۱۴ نفر اعلام کرد.

نمایش «پچ پچه‌های پستوی عمارت» به کارگردانی علی بابایی که از ۶ دی اجرای خود را آغاز کرده، طی ۸ اجرا میزبان ۶۲۲ تماشاگر بوده است.

فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و میهمان ۲۲ میلیون و ۷۹۴ هزار تومان ثبت شده است.

نمایش «اپرت نیرنگ اورنگ» به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان نیز که از ۱۱ دی اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز کرد طی ۴ اجرایی که پشت سر گذاشته، میزبان ۱۹۲ تماشاگر بوده است.

فروش این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و میهمان ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان ثبت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی