بیهوش شدن بازیکن تیم جوانان سایپا در جریان بازی + عکس


بیهوش شدن بازیکن تیم جوانان سایپا در جریان بازی + عکس

جزییات ماجرای بیهوش شدن بازیکن تیم فوتبال جوانان سایپا مشخص شد.

بیهوش شدن بازیکن تیم جوانان سایپا در جریان بازی + عکس

به گزارش راهبرد معاصر؛ در جریان بازی تیم‌های سایپا و ایران مهراز هفته بیست و سوم لیگ جوانان تهران حادثه‌ای ناگوار برای محمد انصاری، بازیکن تیم فوتبال جوانان سایپا رخ داد. این بازیکن حوالی دقیقه ۶۰ حین اقدام به زدن ضربه سر با یکی از بازیکنان تیم ایران مهر برخورد شدیدی داشت که در همان لحظه دچار ضربه مغزی شد.

با اقدامات فوری که دکتر سلطانی، پزشک تیم فوتبال جوانان سایپا د همان لحظات اولیه در زمین مسابقه انجام داد این بازیکن که در شرایط ناپایداری قرار داشت و هوشیاری خود را از دست داده بود، احیا شد؛ همچنین بازیکن مصدوم برای انجام اقدامات پزشکی دقیق‌تر توسط آمبولانس مستقر در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی تهران، به بیمارستان شهدای یافت آباد انتقال یافت.

به دنبال انتشار خبر آسیب دیدگی نامبرده، سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران نیزبلافاصله خود را به بیمارستان شهدای یافت آباد رساند و ضمن عیادت از این بازیکن با خانواده او نیز دیدار و گفتگو کرد.

خوشبختانه برای این بازیکن حادثه تلخی رخ نداد و با اقدامات پزشکی که در حال انجام است، به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

در جریان این حادثه علاوه بر پزشک تیم فوتبال جوانان سایپا، آقای محسن طالبی و آقای فغانی (ناظر برگزاری) نیز زحمات بسیاری کشیدند تا حادثه ناگواری برای این بازیکن جوان رخ ندهد.

هیئت فوتبال استان تهران از همه افرادی که در این ماجرا مسئولانه پیگیر سلامتی محمد انصاری بودند، کمال قدردانی را دارد. / تسنیم

بیهوش شدن بازیکن تیم جوانان سایپا در جریان بازی + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی