دانستنی هایی از تور اسپانیا که دهانتان را از تعجب باز می‌گذارد!


دانستنی هایی از تور اسپانیا که دهانتان را از تعجب باز می‌گذارد!

هر ساله بسیاری از افراد به قصد گذراندن اوقات فراغت خود و همچنین بازدید از نقاط مختلف، قصد سفر به سایر کشورهای دنیا را دارند. همین موضوع باعث می شود تا سالیانه تورهای بسیاری زیادی در کشور به فروش برسد. در میان مقاصد گردشگری مختلف به جرات می...

هر ساله بسیاری از افراد به قصد گذراندن اوقات فراغت خود و همچنین بازدید از نقاط مختلف، قصد سفر به سایر کشورهای دنیا را دارند. همین موضوع باعث می شود تا سالیانه تورهای بسیاری زیادی در کشور به فروش برسد. در میان مقاصد گردشگری مختلف به جرات می توان قاره اروپا را یکی از قاره های محبوب و البته قطب گردشگری در دنیا دانست.

قاره اروپا از کشورهای بزرگ و کوچک بسیار زیادی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده اند. همین موضوع تعدد در انتخاب کشور باعث شده تا بسیاری از افراد در انتخاب کشور مقصد خود دچار مشکل شوند.

اسپانیا یا سرزمین ماتادورها دقیقا در جنوب غربی قاره سبز واقع شده است که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری، تاریخی و… هر روزه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. قطعا افرادی که تاکنون به این کشور زیبا سفر نکرده اند؛ زمانی که پا در خاک کشور اسپانیا بگذارند متوجه این موضوع می شوند که زندگی در این کشور جریان داشته و جو حاکم بر کشور کاملا آرام و در عین حال پویا است.

اگر دغدغه های زندگی روزمره شما را از پا درآورده است و به دنبال این هستید که برای چند روز هم که شده از مشکلات خود فاصله بگیرید، باید در اولین فرصت ممکن دست به خرید تور اسپانیا بزنید تا بتوانید به این کشور سفر کنید.

قوانین عجیب کشور اسپانیا

هر کشوری در دنیا فارغ از موقعیت جغرافیایی که دارد؛ دارای یک سری قوانین است. کشور اسپانیا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یک سری از مقررات را برای گردشگران و البته مردم ساکن در این کشور وضع کرده است که تمامی افراد ملزم به رعایت آن ها هستند. در نگاه اول ممکن است این قوانین و مقررات برای شما کمی مسخره به نظر برسند اما زمانی که پا در خاک اسپانیا می گذارید تا زمان خروج باید تمامی آن ها را مو به مو انجام دهید.

بازی در ساحل ممنوع است!

از آن جایی که کشور اسپانیا در مجاورت دریای مدیترانه قرار دارد، دارای سواحل و جزایر مختلفی می باشد. طبیعتا یکی از سرگرمی های کودکان بازی در ساحل است. اگر کودک شما نیز عاشق ساختن قلعه های شنی و البته انجام بازی های مختلف در ساحل است؛ به هنگام حضور در اسپانیا هواستان را جمع کنید چرا که این مورد یکی از کارهای ممنوعه در سواحل این کشور محسوب می شود.

پرسیدن ساعت در خیابان ممنوع

یکی دیگر از عجیب ترین قوانین کشور اسپانیا پرسیدن ساعت در خیابان از سایر افراد است. بین ساعت 3 تا 7 عصر اجازه پرسیدن ساعت از کسی را ندارید. هنوز مشخص نیست که به چه دلیلی این قانون از سمت کشور اسپانیا وضع شده است اما با این حال شما به عنوان یک فرد مهمان در اسپانیا ملزم به رعایت آن هستید.

غذا دادن به حیوانات را فراموش کنید

اغلب افرادی که حامی حیوانات هستند؛ عادت دارند تا به گونه های جانوری مختلف که در خیابان زندگی می کنند؛ غذا بدهند. در کشور اسپانیا اما خبری از این مورد نیست و هیچ شخصی اجازه غذا دادن به حیوانات را تحت هیچ شرایطی ندارد. اگر چشمان خود را بر روی این قانون ببندید متحمل پرداخت جریمه سنگینی از سوی دولت اسپانیا خواهید شد.

برهنه بودن در این کشور ممنوع است

اغلب افرادی که از کشور ایران به اسپانیا سفرمی کنند؛ به سبب آزادی که بر این کشور حاکم است؛ این تصور را دارند که هیچ محدودیتی در پوشش نداشته و این اجازه را دارند تا در این خصوص آزادی عمل داشته باشند. این یک تصور کاملا غلط است. اگر بدون پوشیدن پیراهن در خیابان های این کشور قدم بزنید؛ باید این انتظار را داشته باشید که جریمه سنگینی را قبل از خروج از این کشور پرداخت کنید.

آواز خواندن در خیابان ممنوع است

یکی دیگر از قوانین عجیب و البته خارق العاده کشور اسپانیا برای گردشگران ممنوعیت آواز خواندن در خیابان است. اگر هوس آواز خواندن در این کشور به سرتان زد؛ سعی کنید سریعا خود را به هتل محل اقامتتان برسانید در غیر این صورت از چشم دولت اسپانیا به عنوان یک گردشگری که قوانین این کشور را زیر پا گذاشته است؛ شناخته می شوید.

برای خرید تور اسپانیا عجله کنید

از آن جایی که کشور اسپانیا یکی از قطب های گردشگری در دنیا محسوب می شود، فارغ از فصل سفر و البته شرایط جوی حاکم بر این کشور، هر روز سال میزبان گردشگران زیادی است. همین موضوع باعث شده تا در هر فصلی از سال تور اسپانیا فروش خوبی را داشته باشد. اگر دوست ندارید تا کار خرید تور شما به اما و اگرهای مختلف کشیده شود؛ باید در سریع ترین زمان ممکن و به دور از هرگونه سهل انگاری خرید تور اسپانیا را در الویت قرار دهید.

بسیاری از افراد این تصور را دارند که به دلیل بالا بودن قیمت این تور، در هر روزی که اراده کنند بدون هیچ مشکلی می توانند دست به خرید آن بزنند. اگر شما نیز در زمره این افراد هستید، پیشنهاد می کنیم از همین حالا قید سفر به این کشور را بزنید چرا که با این طرز تفکر قطعا نمی توانید آن طور که باید و شاید تور مورد نظرتان را بخرید.

بسیاری از افرادی که تاکنون تجربه خرید تور اسپانیا را نداشته اند؛ ممکن است این سوال برایشان به وجود آید که ویژگی های یک تور خوب در چیست؟ آیا برای خرید تور مورد نظرشان نیاز است تا با یک آژانس هواپیمایی معتبر ارتباط داشته باشند؟ آیا قبل از خرید تور باید در ارتباط با آن تحقیق کرد؟ پاسخ دادن به این سوالات کمی سخت است چرا که افراد سلیقه های مختلفی را دارند و همین مورد باعث می شود تا نتوان به این سوالات یک پاسخی قطعی داد.

با تمامی این تفاسیر اما تور اسپانیا نوید گشت یکی از تورهای بی نظیر و البته ایده آل در کشور است که می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد. اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید همین حالا وارد لینک زیر شوید تا بتوانید با کارشناسان ما ارتباط گرفته و بنا به نیاز و البته سلیقه خود بهترین تور را خریداری کنید.

https://navidgasht.com/tours/تورهای-اروپا/اسپانیا

المان های تاثیر گذار بر روی قیمت تور اسپانیا

اوضاع اقتصادی جامعه به نحوی می باشد که ممکن است بسیاری از افراد توانایی خرید تور اسپانیا را نداشته باشند. اگر تمکن مالی قابل قبولی ندارید و در عین حال دوست دارید تا به کشور اسپانیا سفر کنید، خبر خوشی برای شما داریم چرا که با رعایت برخی از موارد این امکان برایتان وجود دارد تا بتوانید تور خود رزرو نمایید.

اصلا به سراغ تورهای ترکیبی نروید

یکی از مواردی که می تواند بر روی قیمت تور تاثیر بسیار زیادی بگذارد؛ موضوع تورهای ترکیبی است. تورهای ترکیبی به این دلیل که برای چند مقصد مختلف می باشند؛ قیمت به مراتب بالاتری را دارند.

مدت زمان اقامتتان را کاهش دهید

دومین المان تاثیرگذار بر روی قیمت تور موضوع مدت زمان اقامت در کشور مقصد است. طبیعتا هر چقدر بیش تر در کشور اسپانیا اقامت داشته باشید؛ باید هزینه بالایی را جهت اسکان، خوراک و… پرداخت کنید.

دور هتل های 5 ستاه را خط بکشید چرا که تاثیر زیادی بر روی قیمت تور اسپانیا دارد

تعداد ستاره های هتل یک رابطه مستقیمی را با قیمت تور دارد. هر چقدر تعداد ستاره های هتل شما بیش تر باشد؛ باید مبلغ بالاتری را برای خرید تور پرداخت کنید.

با رعایت این سه نکته ساده و البته پیش پا افتاده؛ هزینه تور اسپانیا به شدت کم شده و باعث می شود تا شما بتوانید به سرزمین ماتادورها با حداقل هزینه سفر کنید.

آژانس هواپیمایی نوید گشت همراه شماست

آژانس هواپیمایی نوید گشت یکی از آژانس های فعال در کشور بوده که مجری تورهای اروپا، اسپانیا و… می باشد. جهت رزرو و خرید تور اسپانیا نوید گشت همین حالا با ما ارتباط بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کم‌خوابی با این بیماری خاموش همراه است!