دستگیری شرور رجز خوان در آستارا


دستگیری شرور رجز خوان در آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از دستگیری شروری خبر داد که با انتشار کلیپ و تصاویر رجزخوانی در فضای مجازی قدرت نمایی می‌کرد.

دستگیری شرور رجز خوان در آستارا

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ عبدالعلی شعبانی اظهارکرد: در پی رجزخوانی و تهدید در فضای مجازی از سوی یکی از اراذل و اوباش که با گذاشتن استوری و انتشار فایل‌های صوتی و کلیپ‌های تصویری در صدد کری‌خوانی و قدرت نمایی بود بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت تعدادی از هواخواهان این فرد با ذوق زدگی به حمایت از این فرد پرداخته به نحوی که سبب ایجاد نا امنی و رعب و وحشت در بین مردم شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در رصد‌های اطلاعاتی ماموران این پلیس مخفیگاه عامل اصلی این کری خوانی مجازی در شهرستان بندر مرزی آستارا شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی نخواهد داد و با هماهنگی با مراجع قضائی با اخلالگران و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ شعبانی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده این نوع فعالیت و بر هم زدن نظم عمومی و آرامش مردم در شهر و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه پلیس را در جریان قرار دهند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران