خاطره شنیدنی پژمان جمشیدی از جواد نکونام


 خاطره شنیدنی پژمان جمشیدی از جواد نکونام

پژمان جمشیدی خاطره جالبی از بازی در کنار جواد نکونام تعریف کرده است.

به گزارش وقت صبح، پژمان جمشیدی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی که این روز‌ها در دنیای سینما و تلویزیون نمایش فوق العاده‌ای دارد، با برنامه جدید عادل فردوسی پور مقابل دوربین برگشته و اجرای ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا را برعهده گرفته است.

به گزارش وقت صبح، پژمان جمشیدی شب گذشته و پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل فلسطین، میزبان جواد نکونام سرمربی فعلی استقلال بود. نکونام و جمشیدی در پاس با یکدیگر همبازی بودند و پژمان خاطره جالبی از برخوردش با سرمربی استقلال در تیم پاس تعریف کرد و گفت: من از پرسپولیس جدا شده بودم و به پاس پیوستم. پاس تیم بزرگی بود و امکانات فوق العاده‌ای داشت، اما خب جو پرسپولیس و استقلال خیلی فرق می‌کند. در بازی‌های پرسپولیس هزاران هوادار می‌آمدند و تشویق می‌کردند، اما بازی پاس را فقط سردار آجرلو و خواهرزاده اش تماشا می‌کردند و شرایط متفاوت بود. آن زمان مصطفی دنیزلی سرمربی پاس بود و رابطه خیلی خوبی هم با من داشت.

آن روز‌ها دچار افسردگی بعد جدایی از پرسپولیس شده بودم و او بسیار تلاش کرد تا روحیه مرا برگرداند. آن زمان من در بازی هایم خیلی سرتوپ می‌زدم و دنیزلی به من گفته بود اگر بیشتر از دو بار سرتوپ بزنی من تو را تعویض خواهم کرد. در یکی از بازی‌ها توپ زیر پای من بود و در موقعیت حمله بودیم، تو (نکونام) منتظر ارسال توپ بودی و من سرتوپ می‌زدم و آن توپ راهی کرنر شد. از وسط محوطه جریمه سر من داد زدی فلان فلان شده چرا سانتر نمی‌کنی؟ منم که تازه از پرسپولیس جدا شده و عصبی بودم قاطی کردم و گفتم تو اگر کاپیتان پاس هستی من بازیکن پرسپولیسم. یک دفعه به خودم آمدم و گفتم سرمربی بین کاپیتان تیم و من، هیچوقت من را انتخاب نمی‌کند و سریع عذرخواهی کردم (خنده).

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۴۰۹۱
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ برافراشته شدن پرچم فلسطین در دانشگاه هارواد