وحشت صهیونیست ها از یک جمله سید حسن نصرالله +فیلم


وحشت صهیونیست ها از یک جمله سید حسن نصرالله +فیلم

خبرنگار العالم با اشاره به پوشش گسترده سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله در رسانه های رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که این رسانه ها فقط بر یک جمله وی تمرکز کرده اند و آن جمله این است : ما از 99 روز قبل برای این جنگ آماده شده ایم.

این جمله سید حسن نصر الله واکنش های بسیاری را در داخل رژیم صهیونیستی در پی داشته است با این مضمون که دبیرکل حزب الله لبنان به وضوح پیام داده است که برای جنگ آماده است و در صورت گسترش جنگ به مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، این رژیم با مشکلاتی به مراتب بیشتر و بزرگتر از آنچه که در جنگ غزه داشت، رو به رو خواهد شد.

بنابر این گزارش، اغلب سایت ها و شبکه های اینترنتی رژیم صهیونیستی از تیترهایی چون "نصر الله: از 99 روز پیش برای جنگ آماده ایم" یا "از 99 روز پیش برای جنگ آماده ایم" استفاده کرده اند.

خبرنگار العالم همچنین با اشاره به تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست در چند شهر در داخل فلسطین اشغالی، خاطرنشان کرد،‌ این تظاهرات، بزرگترین و گسترده ترین تظاهراتی بود که با شعارهای جدیدی علاوه بر "آزادی اسرا" همراه بود از جمله "بنیامین نتانیاهو به خانه ات برگرد".

بنابر این گزارش، شرکت کنندگان در تظاهرات خواستار کناره گیری کابینه فعلی این رژیم شدند. این شعارها آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، را بر آن داشت تا با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس خاطرنشان کند "این کابینه دیگر جایگاهی در جامعه اسرائیل ندارد و باید کناره گیری کند. وقت آن رسیده است که کابینه جدیدی تشکیل شود، کابینه ای که بتواند جنگ را مدیریت کند نه شکست را" .


حجم ویدیو: 18.05M | مدت زمان ویدیو: 00:02:03

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان