انواع عطر با رایحه لیمو | 10 ادکلن مردانه و زنانه با بوی لیمو


انواع عطر با رایحه لیمو | 10 ادکلن مردانه و زنانه با بوی لیمو

روایح بی‌شماری در دنیای عطرها وجود دارد و هر شخصی، رایحه مورد علاقه خود را از میان آن‌ها برمی‌گزیند. در این بین، عطرهایی که با نت‌های دل‌انگیز مرکبات جان گرفته‌اند، بسیارند. برای نمونه می‌توان به انواع عطر با رایحه لیمو اشاره کرد که با خاصیت...

روایح بی‌شماری در دنیای عطرها وجود دارد و هر شخصی، رایحه مورد علاقه خود را از میان آن‌ها برمی‌گزیند. در این بین، عطرهایی که با نت‌های دل‌انگیز مرکبات جان گرفته‌اند، بسیارند. برای نمونه می‌توان به انواع عطر با رایحه لیمو اشاره کرد که با خاصیت آرام‌بخش و ضد استرس بودن، طرفدارهای زیادی دارند و از بهترین عطرهای خنک برای روزهای داغ تابستانی محسوب می‌شوند.
این دسته از عطرها با اسانس‌های قوی و خوش‌بوی خود، تازگی و خنکای این میوه زمستانی را برای شما به ارمغان می‌آورند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین عطرها با رایحه لیمو می‌پردازیم.

ورساچه او فرش

این عطر با نام تجاری VERSACE – Eau Fraiche توسط الیور کرسپ از برند ورساچه ایتالیا ساخته شد و در سال 2006 عرضه گردید. ورساچه او فرش در گروه بویایی چوبی آبزی قرار می‌گیرد و دارای طبع خنک است. این رایحه باطراوت و خنک، از نوع ادو تویلت است که سرزندگی طبیعت مدیترانه‌ای را به خاطرتان می‌آورد.
اسانس اولیه آن متشکل از لیمو ترش، ترنج، اقاقیای برزیلی، کارامبولا و هل است. اسانس میانی آن را سدر، ترخون، سالویا و فلفل تشکیل می‌دهند و اسانس پایه آن، مشک، زعفران، کهربا و روایح چوبی را شامل می‌شود. این عطر با رایحه لیمو مطبوع و ماندگار مناسب آقایان و بهترین گزینه برای استفاده در فصل بهار خواهد بود.

دولچه گابانا لایت بلو

یک عطر با رایحه لیمو در دو نوع زنانه و مردانه که هر دو نوع آن، از ماندگاری بی‌نظیری برخوردار هستند. الیور کرسپ از طرف برند دولچه گابانا در ایتالیا، عطار این رایحه گلی میوه‌ای با طبع خنک است. نوع این عطر ادو تویلت است و رایحه زنانه آن برای اولین بار در سال 2001 به بازار ارائه شد.
از جمله اسانس‌های اولیه عطر سرد زنانه دولچه گابانا لایت بلو می‌توان لیمو ترش، سیب، سدر و گل استکانی را نام برد. در حالی که اسانس میانی آن شامل رز، چوب خیزران و یاس و اسانس پایه آن شامل مشک، چوب صندل سفید و کهرباست. اما رایحه مردانه آن که در سال 2007 تولید شد، دارای نت‌های متفاوت‌تری از جمله سرو کوهی، خزه درخت بلوط و روایح دودی است. این عطر مردانه با رایحه لیمو خنک را می‌توانید برای احساس شادی و نشاط بیشتر، در فصول بهار و تابستان استفاده نمایید.

رونیکس

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ادو تویلت

عطری از گروه بویایی معطر آبزی با طبع خنک، آلبرتو موریلاس اولین عطار آن در برند جورجیو آرمانی کشور ایتالیا بود و در سال 1996 میلادی، دست به خلق این رایحه بی‌نظیر زد. جورجیو آرمانی آکوا دی جیو را می‌توان در دسته ادو تویلت محسوب کرد. اسانس‌های اولیه این عطر لیمو ترش، ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، یاس و لیموی سبز هستند.
از همین اطلاعات می‌توان تشخیص داد که با تهیه این عطر، رایحه‌ای پرشور و سرزنده از دنیای مرکبات در انتظار شما خواهد بود. اسانس میانی آن شامل نت‌های آب دریا، رز، فریزیا، بنفشه، یاس، رزماری، سنبل، گشنیز، جوز، گل پنجه مریم، هلو، گل اسپرک و ترکیب کالون است.
در قسمت اسانس پایه نیز مشک، کهربا، نعناع، خزه درخت بلوط و سدر را خواهیم داشت. آکوا دی جیو با پخش بوی قوی و حال و هوای خنک و فرح‌بخشی که ایجاد می‌کند. یک ادکلن مردانه با بوی لیمو که موجبات برانگیختن انرژی شما در روزهای گرم تابستان خواهد بود.

اورجینال 4711 او د کلن

نام تجاری این عطر، Original Eau de Cologne 4711 – 4711 است که در سال 1792 میلادی توسط ویلیام میولنس از برند مورر اند ورتز 4711 در کشور آلمان ساخته و ارائه شد. گروه بویایی این عطر، مرکباتی معطر است و طبع خنکی که دارد، آن را تبدیل به جزء جدایی‌ناپذیر روزهای گرم سال شما خواهد کرد. اسانس‌های اولیه 4711 او د کلن لیمو ترش، ریحان، هلو، ترنج و پرتقال هستند.
در حالی که اسانس میانی آن را رز، یاس، گل سوسن، گل پنجه مریم و خربزه تشکیل می‌دهند. در مورد اسانس پایه آن نیز باید به روایح مشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید، سدر، خس خس و خزه درخت بلوط اشاره کرد. این ادکلن با رایحه لیمو و ماندگاری عالی را هم آقایان و هم بانوان می‌توانند در فصول گرم سال استفاده کنند تا علاوه بر احساس خنکای لذت‌بخش، پرستیژ بی‌نقصی نیز برای خود بسازند.
بطری شیک و خاص عطر 4711 اورجینال او د کلن به بطری مولانوس مشهور است و امضای این برند مشهور عطرسازی محسوب می‌شود.

تام فورد نرولی پورتوفینو

عطر تام فورد نرولی پورتوفینو با نام تجاری TOM FORD – Neroli Portofino برای اولین بار در سال 2011 و توسط عطاری به نام رودریگو فلورز روی از برند تام فورد در ایالات متحده آمریکا به جهان عرضه شد. این عطر معروف در گروه بویایی مرکباتی معطر قرار می‌گیرد و دارای طبعی بسیار خنک است. این رایحه را در طبقه ادو پرفیوم دسته‌بندی می‌کنند و همگان به محبوبیت فراوان آن، آگاهند.
از اسانس‌های اولیه آن می‌توان به لیمو ترش، نارنگی ماندارین، ترنج، اسطوخودوس، رزماری و نارنج اشاره کرد. روایح اسانس میانی آن بهار نارنج، شکوفه پرتقال و یاس هستند و اسانس‌های پایه آن را نیز کهربا، گل ختمی و سنبل ختایی تشکیل می‌دهند. این عطر مناسب استفاده آقایان و بانوان می‌باشد و پخش بوی فوق‌العاده و ماندگاری بالای آن، به محبوبیتش افزوده است.

له لابو برگاموت 22

این عطر را در بازار، با نام تجاری LE LABO – Bergamote 22 می‌شناسند. عطار آن، دافنه بوژه، له لابو برگاموت 22 را در سال 2006 میلادی و از برند له لابو در ایالات متحده آمریکا تولید و ارائه نمود. گروه بویایی آن چوبی معطر بوده و رایحه تلخ و خنکی را با خود به همراه دارد.
اسانس‌هایی که در این ادکلن با رایحه لیمو به کار رفته‌اند شامل ترنج، لیمو، مشک، کهربا، وانیل، خس خس، سدر، گریپ فروت، برگ درخت نارنج و شکوفه پرتقال هستند. یک عطر یونیسکس از برند له لابو، این رایحه را برای استفاده در فصول بهار و تابستان تولید نموده است تا با عطر شادی‌بخش خود، تنوع و تحرک را به روزهای شما ببخشد.

دولچه گابانا کیو

نام تجاری این عطر جدید و نوظهور، DOLCE GABBANA – Q است و در سال 2023 میلادی، توسط دافنه بوژه از برند دولچه گابانا در ایتالیا تولید شد. این عطر زنانه با رایحه لیمو را در گروه بویایی میوه‌ای و غلظت ادو پرفیوم قرار می‌دهند. رایحه آن خنک و شیرین است و برای استفاده بانوان ساخته شده است. این موضوع را از نام دیگر عطر که (کویین) است، می‌توان دریافت.
اسانس‌های اولیه آن لیمو ترش، یاس و پرتقال خونی هستند در حالی که اسانس میانی آن را گل آفتاب‌پرست و گیلاس تشکیل می‌دهند. اسانس پایه این عطر نیز از روایح مشک و سدر تشکیل شده است و این نت‌ها در کنار هم، عطری میوه‌ای و گل‌فام با ترکیب ترشی و شیرینی را ساخته‌اند. رایحه لیمو ترش با گیلاس شیرین در دولچه گابانا کیو به تعادل رسیده‌اند و عطر محبوب بانوان جسور و سرزنده را خلق نموده‌اند. خرید عطر زنانه دولچه گابانا کیو را برای خانم‌های مدرن و شیک در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌دهیم.

کلینیک هپی زنانه

عطر کلینیک هپی زنانه با نام تجاری CLINIQUE – Happy for Women را رودریگو فلورز روی و ژان کلود دلویل از برند کلینیک، در سال 1998 و در ایالات متحده عرضه نمودند. این عطر در گروه بویایی گلی میوه‌ای و گروه غلظت ادو پرفیوم قرار می‌گیرد و طبعی خنک دارد. اسانس اولیه آن از ترنج، لیمو، نارنگی ماندارین، پرتقال، سیب، گریپ فروت و آلو ایجاد شده است. اسانس میانی عطر کلینیک هپی زنانه را رز، فریزیا، ارکیده و گل برف و اسانس پایه آن را کهربا، مشک، گل ابریشم، گل سوسن و مگنولیا تشکیل می‌دهند. یک عطر زنانه با بوی لیمو که لذت شادی و سرمای صبحگاهی را یادآورد می‌شود.

کازاموراتی فیرو

نام تجاری عطر کازاموراتی فیرو، XERJOFF – Fiero می‌باشد. این عطر در سال 2010 توسط برند زرجوف در کشور ایتالیا تولید و عرضه شد. گروه بویایی کازاموراتی فیرو معطر ادویه‌ای از نوع ادو پرفیوم و با طبع خنک می‌باشد. لایه اولیه روایح آن را لیمو ترش، ترنج، پرتقال خونی و علف لیمو و لایه میانی آن را بهار نارنج، آویشن، ترخون و نعناع ساخته‌اند. اسانس پایه این ادکلن با رایحه لیمو نیز شامل دانه تونکا، جوز، نعناع هندی، چوب صندل سفید و خس خس است. این عطر سنتی، اصیل و طراوت‌بخش مناسب مردان و استفاده در فصل تابستان تولید شده است و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد.

دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه

این عطر با نام تجاری DOLCE GABBANA – Light Blue Eau Intense شناخته می‌شود و در سال 2017، توسط الیور کرسپ از برند دولچه گابانا در ایتالیا تولید شده است. گروه بویایی آن گلی میوه‌ای با طبع خنک است و از دسته ادو پرفیوم محسوب می‌شود. اسانس‌های اولیه این عطر زنانه لیمو ترش و سیب هستند؛
در حالی که اسانس میانی آن شامل گل جعفری و یاس و اسانس پایه آن مشک است. ماندگاری و پخش بوی خوب این عطر، آن را به یکی از گزینه‌های محبوب برای استفاده در تابستان تبدیل نموده است.

سخن پایانی

نت‌های مرکباتی انتخاب اول بسیاری از عاشقان عطر هستند. بنابراین انواع عطر با رایحه لیمو بایستی از پرطرفدارترین روایح انتخابی افراد برای روزهای گرم تابستانی باشد؛ چرا که با طراوت و خنکایی که به ارمغان می‌آورند، نشاط و سرزندگی را به مردان و زنان هدیه می‌دهند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کم‌خوابی با این بیماری خاموش همراه است!