بیوگرافی عاطفه در سریال نیسان آبی + 10 عکس و حاشیه کیمیا آریان


بیوگرافی عاطفه در سریال نیسان آبی + 10 عکس و حاشیه کیمیا آریان

کیمیا آریان در فصل دوم سریال نیسان آبی در نقش عاطفه دختر جمشید و زری با هنرنمایی حسین یاری و یکتا ناصر می باشد را به خوبی بازی کرده است که در فصل اول این سریال سانای امیرآبادی بازیگر تازه کار...

کیمیا آریان در فصل دوم سریال نیسان آبی در نقش عاطفه دختر جمشید و زری با هنرنمایی حسین یاری و یکتا ناصر می باشد را به خوبی بازی کرده است که در فصل اول این سریال سانای امیرآبادی بازیگر تازه کار این نقش را ایفا کرده بود.

بازیگر جوان سریال طنز که اولین حضورش در عرصه تصویر را تجربه می کند دکتر می باشد و بازیگری شغل دوم وی محسوب می شود.

کیمیا آریان

کیمیا آریان بازیگری که دکتر می باشد در اولین تجربه بازیگری خود در سریال نیسان آبی ۲ در نقش عاطفه که در فصل اول این نقش را سانای امیرآبادی بازی می کرد بر عهده دارد و باعث شهرتش شده است.

گفتنی است سریال طنز «نیسان آبی» ساخته منوچهر هادی کارگردان مطرح سینما و تلویزیون، می باشد و سانای امیرآبادی در نقش عاطفه دختر حسین یاری و یکتا ناصر را بازی کرده است.

کیمیا آریان

قصه نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می‌ شود، البته نه از آن عشق‌ های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک، سریال در قسمت‌ های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ ها متمرکز است.

جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ ای از ماجراهای سریال نیسان آبی در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ ها شکل می‌ گیرد.

کیمیا آریان

فصل دوم سریال نیسان آبی۲

سریال نیسان آبی ۱ به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده و تهیه‌ کنندگی آن را هم احسان ظلی‌ پور برعهده دارد.

نیسان آبی ۲ یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌ کنندگی احسان ظلی‌ پور است که از ۱ آذر ۱۴۰۲ در سرویس استریمینگ فیلیمو پخش شد. فیلمنامه نیسان آبی را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی به نگارش در آورده‌ اند.

کیمیا آریان

در خلاصه‌ ای که فیلیمو درباره داستان سریال آورده است، نوشته شده که نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آن‌ ها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار!

تعدادی بازیگر جوان در سریال نیسان آبی ۲ حضور پیدا کردند که یکی از آن ها کیمیا آریان پزشک جوان بوده که نقش عاطفه دختر جمشید را در فصل دوم بر عهده دارد.

کیمیا آریان

در این سریال بازیگران زیادی نظیر حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بیژن بنفشه خواه، مهلقا باقری، آرش ظلی پور، جواد پولادی، سوسن پرور، غلامرضا نیکخواه، علیرضا خمسه، سیروس همتی، یوسف صیادی، صفر کشکولی، بهادر مالکی، علی مهربان، آرین محمودی، شادی خلیلی، کیمیا اریان، طاها عبداللهی، آبتین رحمتی، مرتضی علی آبادی و‌‌‌ …

کیمیا آریان

کیمیا آریان

کیمیا آریان

کیمیا آریان

کیمیا آریان


بیوگرافی عاطفه در سریال نیسان آبی + 10 عکس و حاشیه کیمیا آریان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نفیسه روشن در کنار یک دختر قرتی + بیوگرافی وعکس