جزییاتی جدید از توافق طارمی با اینتر


جزییاتی جدید از توافق طارمی با اینتر

اینتری‌ها با مهدی طارمی به توافق رسیده‌اند و جزئیات جدید هم خبر از عدم معافیت مالیاتی اینتر برای عقد قرارداد با مهاجم ایرانی می‌دهد.

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» پیش از این خبر از احتمال اینتری شدن مهدی طارمی در همین ماه ژانویه داده بود و شاید پیش‌قرارداد ستاره ایرانی با باشگاه جدیدش به زودی و وقتی که او مشغول شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا ست، توسط نماینده‌اش امضا شود.

اما در همین راستا سایت «کالچو مرکاتو» خبر داد، با توجه به اینکه دولت ایتالیا تصمیم گرفت تا قانون رشد را برای سال جدید میلادی تمدید نکند و باشگاه‌های ایتالیایی از سال جدید از مزیت معافیت مالیاتی برای بازیکنان خارجی بی‌بهره شدند، باشگاه اینتر با عقد قرارداد با طارمی از معافیت مالیاتی بی‌بهره خواهد بود.

جزییاتی جدید از توافق طارمی با اینتر

طارمی که سال ۲۰۲۰ از ریوآوه به پورتو پیوست، در ۱۷۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۸۶ گل، ۵۳ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. قرارداد طارمی در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و رئیس باشگاه پورتو پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به پیشنهادهایی که به این مهاجم ایرانی رسیده، توانایی تمدید قرارداد او را ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی