قتل برای سرقت فرش


قتل برای سرقت فرش

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ حکمت‌اله شجاعی اظهار داشت: به دنبال ارجاع پرونده فقدانی یک مرد 49 ساله به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار...

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ حکمت‌اله شجاعی اظهار داشت: به دنبال ارجاع پرونده فقدانی یک مرد 49 ساله به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی اولیه پلیس مشخص شد که فرد فقدانی در زمینه خرید و فروش فرش‌های دستباف گران قیمت فعالیت داشته و آخرین تردد وی در جاده تهران قم حوالی فرودگاه امام خمینی ثبت شده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی یک مظنون در این رابطه شدند و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در منطقه مهرشهر کرج دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف خودرو فرد فقدانی در حوالی منزل متهم پرونده، اظهار داشت: علیرغم انکارهای اولیه متهم به داشتن هرگونه ارتباط با فرد فقدانی، اما در نهایت با مشاهده مستندات متقن پلیس لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که با انگیزه سرقت فرش‌های گران قیمت فرد مورد نظر، اقدام به قتل وی در بیابان‌های اطراف استان تهران کرده است.

سرهنگ شجاعی با اشاره به کشف جسد مقتول در اطراف فرودگاه امام خمینی، خاطرنشان کرد: قاتل نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


قتل برای سرقت فرش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تجمع دانشجویان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی