شاسی بلند هیبریدی جدید بازار با قیمت 2 میلیاردی


شاسی بلند هیبریدی جدید بازار با قیمت 2 میلیاردی

لاماری ایما HEV از جمله خودروهای هیبریدی سنتی است که در آن وظیفه اصلی پیشرانش خودرو برعهده موتور درون‌سوز قرار دارد. از این رو با خودرویی روبرو هستیم که فناوری ساخت آن پیچیدگی کمتری دارد و البته هزینه تمام شده آن نیز ارزان‌تر است.

به گزارش خبرآنلاین، قوای فنی لاماری ایما HEV از ترکیب موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر به همراه تک موتور الکتریکی تشکیل شده است. این دو پیشرانه در کنار یکدیگر، ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کنند.

بر اساس گزارش دیجیاتو، گیربکس DHT‌ که مخصوص خودروهای هیبریدی است، در این خودرو نیز وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد. بزرگترین مزیت نسخه هیبریدی کراس‌اوور آرین موتور،‌ مصرف سوخت آن است. این خودرو در سیکل ترکیبی به ازای ۱۰۰ کیلومتر پیمایش ۴.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند که با توجه به آمار مصرف سوخت ترکیبی خودروهای داخلی رقم مطلوبی است.

شاسی بلند هیبریدی جدید بازار با قیمت 2 میلیاردی

بیشتر بخوانید:

لاماری ایما HEV از نظر طراحی ظاهری، کاملا مشابه نسخه لوکس این خودرو یعنی لاماری ایما X است. در بخش تجهیزات رفاهی نیز امکانات مشابهی را در کابین این خودرو خواهیم دید.

صندلی‌های برقی جلو به همراه گرمکن و سردکن، ترمز پارک برقی، فرمان برقی، سقف پانوراما، دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، درب صندوق برقی، شش کیسه هوا، سیستم کمک به حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری امکانات این خودرو را تشکیل می‌دهند.

شاسی بلند هیبریدی جدید بازار با قیمت 2 میلیاردی

براساس آن‌چه از مدیران و مسئولان آرین موتور شنیده‌ایم، این خودرو با قیمت تقریبی دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد که حدود ۹۰۰ میلیون تومان گران‌تر از مدل ساده خواهد بود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1863277

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا هنوز احساس خستگی می کنیم ؟