بلیط هواپیما تهران کیش در چه فصلی ارزان است؟


سفر به شهرها و جزایر جنوبی ایران جذاب است و قیمت بلیط هواپیما هم نمی‌تواند مانع از سفر ما به این مناطق دوست داشتنی و زیبا شود. واقعیت این است که تمام ایران زیبایی‌های خود را دارد و در این بین جنوب ایران هم از نشان...

بلیط هواپیما تهران کیش در چه فصلی ارزان است؟

سفر به شهرها و جزایر جنوبی ایران جذاب است و قیمت بلیط هواپیما هم نمی‌تواند مانع از سفر ما به این مناطق دوست داشتنی و زیبا شود. واقعیت این است که تمام ایران زیبایی‌های خود را دارد و در این بین جنوب ایران هم از نشان دادن جاذبه‌های خود بی‌بهره نمانده است. سفر به جنوب ایران یک تجربه تکرار نشدنی است که شما در هر زمان از سال به‌راحتی می‌توانید آن را انجام دهید و خرسند باشید که بهترین انتخاب را برای سفر خود داشته‌اید. البته مانند سایر نقاط ایران سفر به جنوب هم قوانین و قواعد خودش را دارد. اگر شما زمانی مناسب و فصلی خوب را انتخاب کنید بدون شک سفری پرخاطره و متفاوت هم خواهید داشت که همانند آن را تا آخر عمرتان ممکن نیست که تجربه کنید. واقعیت این است که اولین سفر به جنوب ایران همیشه به‌یادماندنی‌ترین سفر محسوب می‌شود.

سفر به کیش، مأمن آب‌های آبی خلیج فارس

سفر به جزیره کیش در تمام فصل‌های سال پرطرفدار و به‌یادماندنی است. اگر تحمل گرما و شرجی هوا را داشته باشید با انتخاب این فصل برای سفر به این جزیره می‌توانید بسیار زیاد در هزینه‌های خود در بخش تهیه بلیط، صرفه‌جویی کنید. اما اگر تحمل گرمای هوا برای شما ممکن نباشد، شش ماهه دوم سال را انتخاب خواهید کرد. البته شرکت کردن در سفرهای تابستانی به سمت جزیره کیش باعث می‌شود که شما به جاذبه‌های فراوانی دسترسی داشته باشید. برای مثال غواصی، شنا کردن، آبتنی و بهره بردن از تفریحات تابستانه از نقاط قوت سفر در فصل گرما به جزیره کیش است. اما در هر حال این موضوع کاملا سلیقه‌ای بوده و همه چیز بستگی به شما دارد.

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان تهران کیش

بلیط هواپیما تهران کیش در چه فصلی ارزان است؟

تهیه بلیط هواپیما تهران کیش شاید در تمام فصول سال ممکن نباشد. در اصل پایتخت نشینان یک سال کار می‌کنند و ترجیح می‌دهند در انتهای سال و در فصل بهار یا تعطیلات تابستان، اوقات خود را در نقاط خوش آب‌و‌هوایی بگذرانند. البته فروردین ماه برای سفر به جزیره کیش مناسب است و کمک می‌کند که هم سفر جذابی داشته باشید و هم با یک تغییر آب‌و‌هوایی خاص، از نقاط سرد به نقاط معتدل، شروع سال خوبی را برای خود رقم بزنید. اما واقعیت این است که در فصل تابستان خصوصاً ماه‌های خرداد تا مرداد شما می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما به سمت جزیره کیش را تهیه کنید. همان‌طور که گفتیم جنوب ایران آب‌و‌هوای گرم و شرجی دارد که تحمل کردن این آب و هوا برای همه افراد در فصل تابستان ممکن نیست. به همین دلیل اگر قصد تهیه بلیط ارزان برای سفر به جزیره کیش را دارید بهترین زمان، فصل تابستان و هوای گرم است.

جالب اینجاست بدانید در فصل تابستان در مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش فستیوال‌ها و جشنواره‌های زیادی برگزار می‌شود. همچنین علاوه بر جایزه‌های بی‌نظیر و متفاوت، تخفیفات ویژه‌ای را بر روی کالاهای خود ارائه کرده‌اند. در انتها هم به خریداران خود بعد از انجام یک قرعه‌کشی جانانه، هدایای نفیسی اهدا خواهند کرد.

بهترین ساعات روز برای خرید بلیط کیش

بلیط هواپیما تهران کیش در چه فصلی ارزان است؟

واقعیت این است که علاوه بر بهترین فصل‌ها، بهترین ماه‌ها و بهترین روزها برای خرید بلیط هواپیما به سمت جزیره کیش، بهترین ساعات و بهترین اوقات هم وجود دارد. شما با در‌نظر‌گرفتن این اوقات می‌توانید سفری جذاب به این جزیره را تجربه کنید. اگر در طول شبانه‌روز بلیط‌های داخلی خود به سمت تمام نقاط دنیا برای مثال جزیره کیش را در اوقات صبح زود تهیه کنید، به‌راحتی می‌توانید از بلیط‌های ارزان‌تری بهره‌مند گردید. پس در سفر به کیش، بلیط ارزان هواپیما را می‌توانید در میان پروازهای صبح زود پیدا کنید.

البته این موضوع برای پروازهای خارجی صادق نیست. پروازهای خارجی اگر به شب نزدیک باشند هزینه‌های کمتری را برای شما در برخواهند داشت. ناگفته نماند که این شرایط کاملا نسبی است و درنظرگرفتن قیمت پروازهای داخلی و خارجی در یک مسیر به‌واسطه نمودار درج قیمت و بررسی کردن ایرلاین‌های مختلف در صفحات وب‌سایت آن‌ها، امکان پذیر است.

چند ترفند برای خرید ارزان‌تر بلیط کیش

برای سفر به کیش ما چند توصیه ضروری برای شما داریم که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین سفر به جزیره کیش را تجربه کنید.

  • اول از همه در خبرنامه‌ها و شبکه‌های مجازی آژانس‌های مسافرتی و ایرلاین‌ها عضو باشید. سفر به جنوب ایران خصوصا جزایر کیش و قشم در بیشتر اوقات سال با تخفیفات ویژه‌ای انجام خواهد شد. مناسبت‎هایی مانند اعیاد، تعطیلی‌های رسمی و یا تخفیفات سیستمی و درون مجموعه‌ای که هر مجموعه به اقتضای کارکرد خود آن را برای مسافران و گردشگران در نظر می‌گیرد.
  • گفتیم که بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش و برای تهیه بلیط ارزان قیمت، فصل تابستان است. در عین حال اگر تصمیم به سفر به سمت جزیره کیش در فصل‌های سرد سال را داشتید باید بدانید که هزینه سفر شما افزایش یافته و گران‌تر خواهد شد. در ۶ ماهه دوم سال و در جنوب ایران آب‌وهوای مطبوع و مطلوبی برقرار است که بیشتر افرادی که با گرما مشکل دارند این زمان را برای سفر خود به جزیره کیش انتخاب خواهند کرد.
  • توصیه آخر ما این است که حتما کلاس پروازی خود را متناسب انتخاب کنید. همان‌طور که می‌دانید ما ۳ کلاس پروازی فرست کلاس، بیزینس کلاس و کلاس پروازی اقتصادی داریم که در بین این ۳ کلاس پروازی، کلاس اقتصادی همان‌طور که از نام آن مشخص است از بقیه مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و مناسب‌تر است.

در سفر به کیش آفتاب سوخته نشوید!

اگر فصل تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کردید حتما عینک، کلاه، ضدآفتاب و کرم‌های ضدالتهابی مناسب را با خود همراه داشته باشید. البته که شاید گرمای هوا کمی شما را اذیت کند؛ اما نکته مثبت در مورد سفر تابستانه به کیش این است که پوست شما به‌خوبی در رطوبت و شرجی هوا آبرسانی شده و خود را ترمیم می‌کند. درهرحال برای انجام یک سفر جذاب به جزیره کیش توصیه می‌کنیم که با مجموعه‌های خوشنام و معروفی مانند اسنپ تریپ همراه شوید. در این مجموعه هم می‌توانید از بهترین خدمات استفاده کنید و هم با ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما، تور و هتل، از یک سفر جذاب به جزیره آبی و گرم کیش لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل برفی دخترانه + متن های زیبا در مورد برف و زمستان