سخنگوی ارتش یمن: یک کشتی باری نظامی آمریکا را هدف قرار دادیم


سخنگوی ارتش یمن: یک کشتی باری نظامی آمریکا را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شامگاه دوشنبه تایید کرد نیروی دریایی ارتش این کشور با موشک‌های مناسب یک کشتی باری نظامی آمریکایی را در خلیج عدن مورد هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش یمن: یک کشتی باری نظامی آمریکا را هدف قرار دادیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس علیه یمن و در حمایت از مردم غزه، نیروی دریایی ارتش یمن با موشک‌های مناسب کشتی باری نظامی آمریکایی «OCEAN JAZZ» را در خلیج عدن مورد هدف قرار داد.

سرتیپ سریع تأیید کرد که پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس ناگزیر است و هرگونه حمله جدید بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

وی افزود: با هدف قرار دادن همه منابع تهدید در دریای سرخ و دریای عرب به هرگونه حمله آمریکا یا انگلیس علیه کشورمان پاسخ خواهیم داد.

سرتیپ سریع با تاکید بر حمایت از غزه ادامه داد نیرو‌های مسلح یمن به اجرای اقدامات دفاعی و تهاجمی خود در چارچوب حق مشروع دفاع از یمن ادامه خواهند داد.

براساس گزارش المیادین، وی با تاکید بر اینکه حرکت دریانوردی در دو دریای عرب و سرخ به همه مقاصد به جز بنادر فلسطین اشغالی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ممنوعیت دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بامداد جمعه هم اعلام کرد که ناو آمریکایی «کیم رنجر» در خلیج عدن با موشک‌های نیروی دریایی هدف قرار گرفت و موشک‌ها مستقیما به هدف اصابت کردند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ استقبال از ضیافت شام کاخ سفید با تظاهرات ضداسرائیلی