افت فشار آب در برخی مناطق تهران بهبود پیدا می کند


افت فشار آب در برخی مناطق تهران بهبود پیدا می کند

به گزارش رکنا، عیسی بزرگ زاده، سخنگوی صنعت آب کشور در آئین افتتاحیه «نوزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» و «سیزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی انرژی‌ های تجدید پذیر...

به گزارش رکنا، عیسی بزرگ زاده، سخنگوی صنعت آب کشور در آئین افتتاحیه «نوزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» و «سیزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی انرژی‌ های تجدید پذیر و بهره‌ وری انرژی برق» در پاسخ به خبرنگار رکنا درخصوص افت فشار آب شرب در برخی از مناطق تهران گفت: افت فشار به طور مدام توسط همکاران ما رصد می شود و به طور مستمر با افزایش دقت در محدوده بندی، شرایط بهبود پیدا می کند.

افت فشار آب در برخی مناطق تهران بهبود پیدا می کند

بزرگ زاده در ادامه با بیان اینکه در تلاش هستیم که این مشکل کمتر شود، تاکید کرد: بین جنوب تهران و شمال تهران اختلاف ارتفاع زیاد چند صدمتری وجود دارد، بنابراین همکاران ما برای مدیریت این نواحی، آنها را به بخش های کوچکتری تقسیم می کنند تا وقتی فشار را برای نواحی مرکزی یک ناحیه تنظیم می کنند، نواحی بالادست با افت فشار و نواحی پایین دست با کاهش فشار مواجه نشوند.

سخنگوی صنعت آب کشور درخصوص نگرانی ها برای تابستان سال آینده به دلیل کاهش بارندگی ها گفت: ما باید شرایط اقلیمی کشور خود را بپذیریم. اقلیمی که در طول تاریخ ما، پدران و نیاکان ما با آن زندگی کردیم.

وی افزود: در مورد آب اساس کار بر قناعت و درست مصرفی است. به جای اینکه نگران سال آینده باشیم، باید این نگرانی را تبدیل به درایت کنیم. باید این نگرانی را به خودمدیریتی و مدیریت مصرف تبدیل کنیم. زیرا این موارد کمک کننده است.

به گزارش رکنا، برخی تماس های مخاطبان رکنا در روزهای اخیر مبنی بر افت فشار آب در برخی مناطق شرق و غرب تهران است. یکی از مخاطبان که در شرق تهران ساکن است، گفت: ما ساکن منطقه شرق تهران هستیم و یک ماه است که با افت فشار آب مواجه شده ایم. فقط طبقه همکف و اول ساختمان ما آب دارد و ما که طبقه دوم هستیم به سختی آب مصرف می کنیم. این در حالی است که هزینه آب بین طبقات به طور مساوی تقسیم می شود. با سازمان آب منطقه که تماس گرفتیم می گویند از پمپ آب استفاده کنید اما پمپ آب با این افت فشار پاسخگو نیست.


افت فشار آب در برخی مناطق تهران بهبود پیدا می کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان