مهدی طارمی: به اولین هدف‌مان رسیدیم


مهدی طارمی: به اولین هدف‌مان رسیدیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر توانستیم مقتدرانه سرگروه شویم و به اولین هدف خودمان رسیدیم.

مهدی طارمی: به اولین هدف‌مان رسیدیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی طارمی زننده دو گل ایران مقابل امارات در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، گفت: خدا را شکر توانستیم مقتدرانه سرگروه شویم و به اولین هدف خودمان رسیدیم. از الان فقط روی دیدار بعدی تمرکز می‌کنیم. یک روز بابت سرگروه شدن خوشحالی می‌کنیم و سپس تمرکز ما روی دیدار بعدی خواهد بود.

وی در مورد دو گلی که مقابل امارات به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: پیروزی تیم از هر چیزی مهم‌تر است و اینکه من گل بزنم یا بازیکن دیگری چنین کاری انجام بدهد، اهمیتی ندارد. خدا را شکر هر سه بازی را بردیم و تمام تمرکز خود را روی کارمان معطوف کرده‌ایم. همین‌که شما (رسانه‌ها) و مردم پشت ما هستید، دل‌مان امن است و بیشترین تلاش را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

طارمی درباره همکاری و هماهنگی با سردار آزمون در خط حمله تیم ملی ایران گفت: من و سردار سال‌های زیادی است که کنار هم بازی می کنیم. او باهوش و مستعد است و توانایی‌های زیادی دارد. قطعاً وقتی با چنین بازیکنی بازی می‌کنید، می‌توانید از پتانسیل او استفاده کنید. ما با هم هماهنگ هستیم و این باعث می شود که هماهنگی بیرون زمین در داخل زمین هم دیده شود. خیلی متأسف شدم که سردار نتوانست در این بازی گلزنی کند، و امیدوارم در بازی بعدی گلزنی کرده و دل هواداران را شاد کند./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3