بازداشت بیش از 1000 نفر در اصفهان


بازداشت بیش از 1000 نفر در اصفهان

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری بیش از یکهزار قاچاقچی، خُرده‌فروش و معتاد مُتجاهر با اجرای مرحله چهارم طرح «آرامش در شهر» در سراسر استان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت روز چهارشنبه افزود: این طرح ضربتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سراسر شهرستان‌های استان به مدت ۲ روز اجرا شد. در این مرحله از طرح با دستور قضائی از ۳۱۰ منزل، مغازه، باغ و اماکن آلوده به مواد مخدر بازرسی صورت گرفت و در نهایت یکهزار و ۲۰ نفر قاچاقچی، خُرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند و ۱۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان افزود: ۱۲ نفر از دستگیر شدگان قاچاقچی عمده مواد مخدر، ۳۱۱ نفر خُرده‌فروش و ۶۹۷ نفر نیز معتاد مُتجاهر هستند که قاچاقچیان و خُرده‌فروشان به مرجع قضائی و معتادان مُتجاهر نیز برای درمان به مراکز ترک اعتیاد تحویل شدند.

سرهنگ نیکبخت یادآور شد: پلیس در ماه‌های اخیر توانسته است با نظارت دقیق و رصد هوشمندانه و برخورد‌های بهنگام، ضربه مُهلکی بر قاچاقچیان و خُرده‌فروشان مواد مخدر وارد کند.
وی از شهروندان خواست تا همچنان پلیس را در اجرای این طرح یاری دهند و اخبار و گزارش‌های خود از فعالیت قاچاقچیان و خُرده‌فروشان مواد مخدر را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ یا شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع دهند.

دستگیری عامل تیراندازی در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در عملیات ویژه ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به مجروحیت شهروند خمینی شهری و متواری شدن عامل آن، این موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت

وی اظهار داشت: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد شخصی بدلیل اختلافات قبلی با کُلت کمری به سمت شهروندی تیراندازی کرده و بسرعت از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی خمینی شهر تصریح کرد: اقدامات ویژه پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد و در نهایت با شناسایی مخفیگاهش، عامل تیراندازی توسط ماموران انتظامی در یک عملیات هماهنگ در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع حادثه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی افزود: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه کلت کمری و ۲ تیر جنگی کشف و متهم به مرجع قضائی تحویل شد.
شهرستان خمینی شهر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟