عید دیدنی جالب مخبر در روز پدر


عید دیدنی جالب مخبر در روز پدر

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز پنج شنبه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) جویای احوال آرتین سرایداران و خانواده وی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد مخبر ظهر امروز پنجشنبه ۵ بهمن به مناسبت روز میلاد امیرالمؤمنین علی (ع) و روز پدر دیداری با آرتین کودک ۶ ساله ای که در حمله تروریستی ۴ آبان سال گذشته به حرم شاهچراغ پدرف مادر و برادرش به شهادت رسیدند و اکنون با خواهر بزرگترش زندگی می کند، داشت.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار و گفتگوی صمیمی با خانواده شهید سرایداران و آرتین که خود مجروح حادثه تروریستی شاهچراغ است گفت: دولت خود را موظف به پیگیری موضوعات و حل مشکلات خانواده شهدا می داند چرا که برکت این کشور شهدای عزیز و خانواده های صبور آنان هستند.

مخبر به مناسبت میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر با حضور در منزل خانواده شهید سرایداران، ضمن تبریک و تهنیت روز پدر جویای احوال آرتین فرزند خردسال خانواده این شهید نیز شد و در جریان فرآیند درمان دست او در آن حادثه تروریستی مجروح شده، قرار گرفت.

آرتین سرایدارن از مجروحان حادثه تروریستی شاه چراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادر خود را دست داد.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره خود را وام‌دار خانواده شهدا می‌داند و مجموعه دولت از هیچ خدمتی برای حل مشکلات آنها فروگذار نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ملاک محاسبه مالیات بر عایدی سرمایه، بر اساس ارزش روز دارایی تعیین می‌شود