سکه امامی در حال پرش به کانال 33 میلیونی


قیمت طلا و سکه امروز به دلیل پایداری قیمت دلار در نیمه بالایی کانال ۵۵ هزار تومانی، همچنان سطوح بالای کانال را حفظ کرده است. به نحوی که قطعات بزرگ سکه در سقف کانال قرار گرفته و آماده صعود هستند.

سکه امامی در حال پرش به کانال 33 میلیونی

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت طلا و سکه امروز هم در قیمت‌های بالا نوسان می‌کند و خبری از کاهش بهای این فلز گران‌بها نیست. قیمت دلار امروز در نیمه بالایی کانال ۵۵ هزار تومانی نوسان می‌کند و به ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

امروز قیمت طلای جهانی هم در هر اونس به دو هزار و ۱۸ دلار رسیده و فعلا صعودی است. همین روند، قیمت‌ها را در بازار طلا و ارز به سمت بالا حرکت داده است.

بر این اساس، اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار را در هر گرم، دو میلیون و ۷۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده است. قیمت مثقال طلای ۱۸ عیار هم امروز ۱۱ میلیون و ۹۲۹ هزار تومان است و در آستانه ورود به کانال ۱۲ میلیون تومانی قرار گرفته است.

قیمت سکه امامی امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران به ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و آماده ورود به کانال ۳۳ میلیون تومانی است.

قیمت سکه بهار آزادی یا همان سکه طرح قدیم هم امروز ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. به این ترتیب این قطعه نیز در فاصله کمی با کانال ۳۰ میلیون تومانی قرار گرفته و تنها تلنگری به قیمت‌ها آن را در کانال بالاتر می‌نشاند.

قیمت نیم سکه امروز ۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و قیمت ریع سکه به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت سکه گرمی نیز همچنان ۶ میلیون تومان است. / تجارت‌نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس و متن روز روانشناس و مشاور | بیش از 30 عکس و متن تبریک روز روانشناس