تخفیف 48 درصدی گوشی رده بالا آمریکایی/ عکس


زومیت نوشت: برای داشتن موبایلی که دارای اندروید خالص و آپدیت‌های طولانی‌مدت باشد، نیازی به خرید جدیدترین پرچمدار گوگل ندارید.

در صورتی که بودجه‌ی کافی برای خرید جدیدترین نسخه از پرچمدار گوگل یعنی گوگل پیکسل ۸ پرو را نداشته باشید، گوشی پیکسل ۷ پرو انتخاب مناسبی خواهد بود. این گوشی کمی قدیمی است اما همچنان مشخصات ارزنده‌ای دارد و جوابگوی نیازهای طیف وسیعی از کاربران خواهد بود.

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۷ پرو در فروشگاه آنلاین ووت ۴۸ درصد کاهش پیدا کرده است. این گوشی از ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم و پردازنده‌ی تنسور G۲ بهره می‌برد.

تخفیف 48 درصدی گوشی رده بالا آمریکایی/ عکس

تا پیش از تخفیف سایت ووت، قیمت گوشی پیکسل ۷ پرو ۹۹۹ دلار بود. اکنون قیمت گوشی گوگل پیکسل ۷ پرو به ۵۲۰ دلار کاهش یافته است؛ اما متأسفانه چنین تخفیفی در دسترس کاربران ایرانی نیست و معمولاً فروشگاه‌های ایرانی تخفیف‌های سنگین این‌چنینی در نظر نمی‌گیرند.

در فروشگاه آنلاین آمازون می‌توان با پرداخت ۵۲۰ دلار نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۷ پرو را تهیه کرد که نسخه‌ی پایه است. خرید نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی از سایت ووت می‌تواند انتخاب بصرفه‌تری باشد. این گوشی شامل یک سال گارانتی سازنده خواهد بود.

با وجود قیمت رقابتی گوگل پیکسل ۷ پرو، شاید کاربران بین خرید این گوشی و پیکسل ۸ دچار تردید و شک شوند. پیکسل ۷ پرو دارای یک دوربین بیشتر و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر است از این جهت می‌تواند گزینه‌ی مناسب‌تری باشد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1866224

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»